دلایل کناره‌گیری مرتجی از تیم ملی هندبال

شهداد مرتجی سرمربی تیم ملی هندبال ایران بعد از صحبت هایی که با رئیس فدراسیون این رشته ورزشی داشت و برای تمرکز بیشتر بر روی موفقیت های بی شمار سپاهان از حضور در تیم ملی انصراف داد و کناره گیری خودش را اعلام کرده است. در ادامه سایت ورزشی با دلایل کناره‌گیری مرتجی از تیم ملی هندبال همراه ما باشید.

 

دلایل کناره‌گیری مرتجی از تیم ملی هندبال

به گزارش سایت ورزشی ، شهداد مرتجی درباره کناره گیری از حضور در تیم ملی عنوان نمود. به دلیل مشغله های کاری در تیم هندبال سپاهان و حضور فعال در تمرینات این باشگاه، بعد از بازی های آسیایی هانگژو و بر اساس صحبت های انجام گرفته با رئیس فدراسیون هندبال از ایشان درخواست کردم در مسابقات انتخابی المپیک در قطر تیم ملی را همراهی نکنم. مرتجی در ادامه گفت: رئیس فدراسیون نیز به سختی با این تصمیم موافقیت نمود. بنده صلاح دیدم که درحال حاضر روی مسابقات تمرینات نظارت داشته باشم. تیم جوانی داریم و باید روی آنها بیشتر کار شود. با توجه به این موضوعات در این مقاطع ترجیح دادم که فقط در باشگاه سپاهان فعالیت کنم.

دلایل کناره‌گیری مرتجی از تیم ملی هندبال

ایشان در ادامه برای تمام اعضای تیم ملی هندبال ایران آرزوی موفقیت کرد. او گفت: اطمینان دارم که در مسابقات پیش رو عملکرد خوبی نسبت به بازی های آسیایی هانگژو داشته باشیم. سرمربی تیم هندبال درباره شرایط تیم بیان داشت: در حال حاضر به دلیل حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی با 12 هندبالیست تمرینات را برگزار می کنیم. شرایط سختی است و از این تعداد سه نفر دروازه بان بوده اند و در عمل با 9 بازیکن تمرینات داریم.

 

شهداد مرتجی و استعفا از تیم ملی

شهداد در ادامه گفت: نمی توان به صورت پررنگ کارهای تیمی را دنبال نمود. تلاش کردیم که بر روی مهارت های فردی و آمادگی جسمانی کار کنیم. دوری ملی پوشان واقعا روی کار ما تاثیر داشت و بعد از بازگشت مسابقات انتخابی المپیک، زمان کمی تا شروع مسابقا لیگ داریم. مرتجی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و خوب کار می کنند. امید داریم تیم ملی نیز نتایج خوبی کسب کند تا بعد از بازگشت آنها در 10 روز باقی مانده تا شروع لیگ، هماهنگی بین بازیکنان و مربی ایجاد گردد.

mohamadnd
18 اکتبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *