رونالدو حق کاشته زدن ندارد

رونالدو حق کاشته زدن ندارد. کریستف گالیته، سرمربی تیم الدحیل در کنفرانس خبری اخیر پیش از بازی حساس لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر، بر اهمیت استراتژی دفاعی آنها در مقابل دو تیم قدرتمند تالیسکا و رونالدو تاکید کرد. گالیته چالش‌هایی را که تیمش در آماده‌سازی برای مسابقه با آن روبرو بود اذعان کرد، اما به توانایی‌های بازیکنانش و توانایی آنها برای کسب پیروزی ابراز اطمینان کرد.

ایستگاهی توسط رونالدو
ایستگاهی توسط رونالدو

رونالدو حق کاشته زدن ندارد

چالش های مهم پیش رو برای بازی مقابل النصر

گالیته با صحبت درباره ی زمان محدود آمادگی برای مسابقه شروع کرد. وی خاطرنشان کرد: تیمش به دلیل مصدومیت و غیبت ملی پوشان که در بخش ملی حضور داشتند با چالش های مهمی برخورد کرد.

با وجود این موانع، الدحیل تنها یک بازی رسمی آمادگی برای این دیدار حساس انجام داد. گولتیه، با این حال، تیمش را به خاطر سخت کوشی و عزم آنها تحسین کرد. و بر تعهد آنها برای ارائه بهترین ها در بازی آینده تأکید کرد.

نشست خبری

سرمربی تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری به تهدیدات تالیسکا و رونالدو ستاره های النصر اذعان کرد. او بر اهمیت جلوگیری از خطاهای غیرضروری در داخل و اطراف محوطه جریمه تاکید کرد. او بازی اخیر النصر در لیگ را تماشا کرد و به مهارت آنها در ضربات آزاد مستقیم اشاره کرد.

تالیسکا و رونالدو توانایی خود را در استفاده از این موقعیت ها برای گلزنی نشان دادند. و اجتناب از خطا در موقعیت های خطرناک را برای الدحیل ضروری می کرد. او تاکید بر این داشت که تیم خود را برای برد مقابل النصرحاضر کرد.

تالیسکا و رونالدو
تالیسکا و رونالدو

استراتژی بازی مقابل النصر

گالیته استراتژی خود را برای بازی آینده به اشتراک گذاشت و بر نیاز به نظم دفاعی و بازی دسته جمعی تاکید کرد. در مسابقات پرمخاطره مانند این، او بر اهمیت امنیت محوطه جریمه، بازی به عنوان تیم تحت فشار، نشان توانایی های واقعی خود و نشان شخصیت تیمی قوی تاکید کرد.

فلسفه تهاجمی کریستف گالیته

با توجه به فلسفه تهاجمی الدحیل،گالیته بر لزوم فعال کردن آن با استفاده از ابزارهای مناسب تاکید کرد. او اذعان داشت که تیمش با یک حریف قدرتمند با بازیکنانی که مهارت‌های فردی استثنایی دارند. روبرو خواهد شد.او این نکته را ذکر کرد که در چنین مسابقاتی باید مراقب بود و برای ایمن سازی محوطه جریمه، بازی دسته جمعی و تحت فشار، نشان توانایی‌های واقعی و برانگیختن شخصیت تیمی تلاش کرد.

این بازیکنان می‌توانستند از موقعیت‌های مختلف، چه در عمق خط میانی و چه از جناحین، پتانسیل بازی را باز کنند. چالش الدحیل خنثی کردن این تهدیدات تهاجمی و حفظ ساختار دفاعی مستحکم و در عین حال مراقبت از فرصت‌های تهاجمی آنها خواهد بود.

رونالدو در النصر
رونالدو در النصر

نتیجه

در حالی که الدحیل برای رویارویی با النصر در ریاض خودش را آماده می کند. تاکید مربی گوتیه بر استراتژی دفاعی قوی و آگاهی از خطر ناشی از تالیسکا و رونالدو، تعهد این تیم برای دستیابی به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را برجسته کرد. این مسابقه نوید یک نبرد شدید بین دو تیم ماهر را می داد و بینش گالتیه زمینه ارزشمندی را برای هواداران و تماشاگرانی فراهم کرد که مشتاقانه منتظر مسابقه بودند.

Hesam
25 اکتبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *