خواننده مشهور استقلالی روی سکوها آزادی دیده شد

مسابقه حساس بین استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز یک میهمان ویژه و خاص داشت. بهنام بانی خواننده مشهور پاپ کشورمان که طرفدار پروپاقرص آبی ها می باشد. امروز به استادیوم آمد و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرده است. خواننده مشهور استقلالی روی سکوها آزادی دیده شد. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه شوید.

 

خواننده مشهور استقلالی روی سکوها آزادی دیده شد

به گزارش سایت ورزشی، مسابقه دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در شرایطی که با پیروزی 2-0 آبی های تهرانی به اتمام رسید. این مسابقه مهیج و جذاب که هر دو تیم تلاش زیادی کردند و فرصت های زیادی روی دو دروازه ایجاد شد و سهم آبی ها اما بیشتر بوده است. این مسابقه بر روی سکوها یک میهمان ویژه داشت که بهنام بانی خواننده معروف پاپ ایران حضور داشت که مسابقه را از نزدیک تماشا می کرد. بهنام از سالها قبل علنی طرفدار استقلال بود و همیشه لباس آبی در دربی ها بر تن می کرد. و حتی در مسابقات دربی نیز به آزادی می آمد.

خواننده مشهور استقلالی روی سکوها آزادی دیده شد

بهنام بانی خواننده مشهور ایران در سکوهای آزادی حضور یافت تا مسابقه استقلال و تراکتورسازی را از نزدیک تماشا نمود. خواننده مطرح موسیقی پاپ از علاقه خودش به تیم استقلال پرده برداشت و به تشویق این تیم در ورزشگاه پرداخت. بانی با استقبال از سوی مدیران استقلال همراه شد و این مسابقه را در کنار علی خطیر، مدیرعامل آبی های پایتخت به نظاره نشست.

mohamadnd
12 نوامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *