جنگ جدی در بارسلونا: سرنوشت ژاوی مشخص نیست

بارسلونا ظاهرا نمی‌تواند روز خوش داشته‌باشد. این روزها وضعیت نیمکت تیم نامعلوم است. چون سرنوشت ژاوی مشخص نیست. صورتی که بارسلونا تصمیم به اخراج ژاوی، سرمربی این تیم، داشته باشد او از غرامت خود نخواهد گذشت. ژاوی با مدیران باشگاه حسابی سرشاخ شده‌است!

جنگ جدی در بارسلونا: سرنوشت ژاوی مشخص نیست

جنگ جدی در بارسلونا: سرنوشت ژاوی مشخص نیست

به گزارش وب سایت “ورزشی“، عملکرد ژاوی روی نیمکت بارسلونا درفصل جاری با انتقادات فراوان همراه شد. اما مدیران این باشگاه مایل بودند که به همکاری با او ادامه دهند. حتی در طول فصل تلاش فراوانی داشتند تا او را از خروج از باشگاه منصرف کنند. بالاخره ژاوی چند هفته‌ی پیش اعلام کرد که در باشگاه باقی می‌ماند.

با این حال، اظهاراتی که این مربی جوان در نشست خبری پیقبلش از بازی برابر آلمریا مطرح کرد باعث عصبانیت و ناراحتی سران بارسلونا شد. اکنون بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه ادعا کرده‌اند که آن‌ها تصمیم به اخراج ژاوی پس از آخرین بازی فصل را دارند.

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره اخراج ژاوی به گوش می‌رسد. هنوز معلوم  نیست که تصمیم نهایی خوان لاپورتا در این رابطه چیست. اما حالا رادیو مارکا خبر داده است که اگر مدیران بارسا همچنان تصمیم به این قطع همکاری داشته باشند، برگ برنده دست ژاوی است. چون قطعاً او از غرامت قراردادش نخواهد گذشت.

این مربی اسپانیایی یک سال از قراردادش با بارسا باقی مانده‌است. به همین خاطر آنها باید دستمزد یک ساله او را پرداخت کنند. این در شرایطی است که او پیش از این اعلام کرده بود که اگر خودش از این تیم جدا شود، مبلغی دریافت نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *