رسمی؛ ستاره‌ی بارسلونا به اتلتیکو می‌رود

تصمیم نهایی گرفته‌شد. ستاره‌ی بارسلونا به اتلتیکو می‌رود. بازیکنی که همیشه نیمکت‌نشین بود، تصمیم به ترک این تیم گرفته‌است. مارکوس آلونسو، مدافع بارسلونا، در پنجره تابستانی پیش رو راهی اتلتیکو مادرید خواهد شد.بدین ترتیب دوران دو ساله‌ی این بازیکن در بارسلونا به سر رسید.

ستاره‌ی بارسلونا به اتلتیکو می‌رود

به گزارش وب سایت “ورزشی“، آلونسو در سال ۲۰۲۲ تصمیم گرفت پس از شش سال حضور در چلسی از جمع آبی‌های لندن جدا شود. او به بارسلونا پیوست. تا مسیر پدرش را ادامه داده باشد. او حتی امیدوار بود که بتواند در این تیم هم عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد.

اما شرایط مطابق انتظار او هیچ‌یک از طرفین پیش نرفت. این بازیکن اسپانیایی در نهایت نتوانست روزهای خوبی را که در استمفوردبریج و لیگ برتر انگلیس داشت در ترکیب بارسا هم تکرار کند. به همین خاطر خیلی زود زمزمه جدایی او از این باشگاه شنیده شد. اکنون به نظر می‌رسد کاملا ای قضیه جدی است و او قصد جدایی دارد.

ستاره‌ی دیگری از بارسا به اتلتی می‌رود

ستاره‌ی دیگری از بارسا به اتلتی می‌رود

قرارداد او با باشگاه بارسلونا در پایان فصل به اتمام می‌رسد. این ستاره اسپانیایی نیز هیچ تصمیم و تمایلی برای ادامه با بارسل آن هم با شرایط کنونی ندارد. پیش از این هم گفته شده بود که از مدتی قبل مذاکراتش با مدیران اتلتیکو مادرید را آغاز کرده است. حال گویا او در راه حضور در این باشگاه است.

امروز روزنامه اسپورت امروز خبر داده‌است که آلونسو با اتلتیکو مادرید به توافق کامل رسیده‌است. بدین ترتیب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان راهی این باشگاه خواهد شد. جالب این‌جاست که باز هم مسیر پدرش را می‌رود تا شانس خود را در اتلتیکو امتحان کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *