نیمار پیش‌فصل را هم از دست می‌دهد

با اعلام سرمربی الهلال عربستان، نیمار برای حضور در تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل حاضر نخواهد بود. بنابراین نیمار پیش‌فصل را هم از دست می‌دهد.

نیمار پیش‌فصل را هم از دست می‌دهد

به گزارش وب سایت “ورزشی“، نیمار در ماه آگوست با قراردادی تاریخی به الهلال عربستان پیوست. اما در تاریخ 17 اکتبر و در جریان یک مسابقه برای تیم ملی کشورش از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک زانوی چپ آسیب‌دیدگی شدیدی تجربه کرد. به همین خاطر ادامه‌ی فصل را با این تیم از دست داد.

ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، به خبرنگاران اعلام کرد که نیمار برای تمرینات آماده‌سازی فصل آینده نیز حاضر نخواهد بود. او گفت: تنها چیزی که الان می‌دانم این است که مدت زمان بهبودی نیمار و مصدومیت‌های با مصدومیت او، تقریباً 10 الی 11 ماه است. با این شرایط اگر محاسبه کنیم می‌بینیم که او مراحل آماده‌سازی برای فصل بعد را نیز از دست خواهد داد.

وی افزود: مصدومیت نیمار یکی از بدترین انواع مصدومیت برای بازیکنان فوتبال و ورزشکاران است.  بنابراین ممکن است تا سپتامبر یا اکتبر طول بکشد. لذا او حالا حالا‌ها باید با ریکاوری دست و پنجه نرم کند.

ژسوس همچنین اعتراف کرد که غیبت ستاره سابق بارسلونا و پاریس سن ژرمن در ابتدای فصل، امیدهای تیمش را ناامید کرد. اما او با اشاره به عملکرد درخشان وینگر برزیلی تیمش که 22 گل در 46 بازی در تمام تورنمنت‌ها به ثمر رساند، گفت: راه‌حل ما برای موفقیت مالکوم بود.

رکورد عالی الهلال

رکورد عالی الهلال 

الهلال در این فصل با وجود غیبت نیمار، قهرمان سوپرکاپ و لیگ شد. این تیم در ۳۲ هفته سپری شده از لیگ عربستان بدون شکست بود. آنها در ۲۹ بازی (شامل ۲۴ بازی متوالی) پیروز شدند. 3 بازی را نیز با تساوی به اتمام رساندند.

ژسوس در این باره گفت: ما یک فصل استثنایی فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم. فصلی حتی از انتظارات من هم فراتر بود. این موفقیت، به کیفیت بازیکنان و اتحاد آنها باز می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *