شانس کسب جام بیشتر برای قهرمان اروپا

آتالانتا با کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا، شانس به دست آوردن دو جام دیگر را پیش رو دارد. شانس کسب جام بیشتر برای قهرمان اروپا وجود دارد.

شانس کسب جام بیشتر برای قهرمان اروپا

به گزارش وب سایت “ورزشی“، قهرمانی آتالانتا در لیگ اروپا یعنی که آن‌ها در 14 آگوست برابر رئال مادرید یا بروسیا دورتموند در سوپرکاپ یوفا صف‌آرایی خواهند کرد. آن‌ها همچنین چالش باشگاهی جدید یوفا-کونمبول را تجربه خواهند کرد.

آتالانتا پیش از این هرگز حتی در فینال اروپا بازی نکرده بود. تنها جام تاریخ 116 ساله آن‌ها، کوپا ایتالیا 1963 بود. با این وجود، آن‌ها بایرلورکوزن شکست‌ناپذیر، قهرمان آلمان را با نتیجه 3-0 در دوبلین با هت‌تریک آدمولا لوکمن شکست دادند. بدین ترتیب آتالانتا قهرمان لیگ اروپا شد.

آتالانتا قبلاً از طریق سری A به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بود. به همین خاطر این قهرمانی هیچ تغییری درباره‌ی این امتیاز اضافه نمی‌کند. ولی از سوی دیگر جواز حضور در دو تورنمنت دیگر را برای آن‌ها به ارمغان آورده‌است.

دو تورنمنت جدید برای آتالانتایی‌ها

دو تورنمنت جدید برای آتالانتایی‌ها

یکی از این رقابت‌ها بازی سنتی سوپر جام یوفا مقابل قهرمان لیگ قهرمان اروپا است. در این بازی حریف آن‌ها رئال مادرید یا بروسیا دورتموند خواهد بود. این بازی قرار است 14 آگوست در ورشو برگزار شود.

بازی دیگر، رقابت سبک جدید یوفا-کونمبول است که قهرمان لیگ اروپا را در مقابل قهرمان کوپا سودامریکانا قرار می‌دهد. این تورنمنت سال گذشته برای اولین بار برگزار شد. در آن بازی سویا پس از تساوی 1-1 در ضربات پنالتی ایندیپندنته دل واله را شکست داد.

اگرچه هنوز به طور رسمی بازی‌ها اعلام نشده است؛ اما در صورت برگزاری این بازی، حریف آتالانتا قهرمان کوپا سودامریکانا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *