ستاره‌ی جوان بارسلونا در لیست فروش

بارسلونا ستاره خانگی خود را به لیست بازیکنان انتقالی اضافه کرد. ستاره‌ی جوان بارسلونا در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است.

خلاصه خبر

بارسلونا می‌تواند در این تابستان تعدادی از دارایی‌های قابل فروش خود را نقد کند.

یک گروه اصلی از بازیکنان جوان غیرقابل فروش هستند.

الخاندرو بالده، مدافع چپ فارغ التحصیل لاماسیا در میان این گروه نیست.

ستاره‌ی جوان بارسلونا در لیست فروش

به گزارش ورزشی، الخاندرو بالده، مدافع چپ بارسلونا در میان گروهی از بازیکنانی نیست که باشگاه آنها را «غیرقابل انتقال» می‌داند. زیرا با محدودیت‌های مالی به کار خود ادامه می‌دهند.

مانند چندین تابستان، توانایی بارسلونا در جذب نیرو مستقیماً به میزان فضایی که آنها می‌توانند در صورتحساب دستمزد ایجاد کنند. این به میزان پول نقد از طریق فروش بازیکنان جمع آوری می شود، بستگی دارد.

فرنکی دی یونگ و رونالد آرائوخو بازیکنان مطرحی هستند که یک بار دیگر شایعه جدایی آنها به گوش می‌رسد. رافینیا، که تنها در سال 2022 قرارداد امضا کرد، یکی دیگر از افرادی است که می‌تواند برای منافع بزرگ‌تر کنار گذاشته‌شود. رابرت لواندوفسکی به میزان درآمدی که او در فصل 2024/25 می‌تواند داشته‌باشد، 31 میلیون یورو گزارش شده‌است.

تقریباً همه بازیکنان تیم با قیمت مناسب ممکن است در دسترس باشند. اما AS گزارش می‌دهد که یک گروه اصلی از بازیکنان جوان وجود دارد که برای فروش نیستند. آنها پدری، گاوی، لمینه یامال، پائو کوبارسی و فرمین لوپز هستند. همه بجز پدری ستاره‌های لاماسیا هستند.

بالده از پدری و لوپز جوان‌تر است. از زمانی که به عضویت دائمی تیم اصلی در پیش از فصل 2022/2023 تبدیل شد، بخش مهمی از تیم بوده است.

مصدومیت بالده و چرخش دفاعی در بارسلونا

مصدومیت بالده و چرخش دفاعی در بارسلونا

این بازیکن 20 ساله یک ماه بعد از این فصل تا سال 2028 قرارداد بلندمدت جدیدی امضا کرد. با همان بند آزادسازی یک میلیارد یورویی که برای استعدادهای برتر بارسلونا در نظر گرفته شده بود. او تقریباً همه بازی‌ها را در تمام رقابت‌ها شروع می‌کرد تا اینکه یک مصدومیت شدید همسترینگ فصل او را در ژانویه به پایان رساند.

غیبت اجباری بالده باعث شد که ژائو کانسلو در سمت چپ جای او را پر کند. این چرخش، ژول کونده را از مرکز دفاع به بیرون و به سمت راست برگرداند. خلأ ایجاد شده فرصتی بعید به کوبارسی الذکر داد که علیرغم اینکه در ژانویه 17 ساله شده بود، حسابی در آن پست جا افتاده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *