بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا؛ امارات به دنبال قهرمانی است

تیم العین شنبه هفته آینده در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه هزاع بن زاید میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن خواهد بود. امارات به دنبال قهرمانی است. یا بهتر است بگوییم تکرار قهرمانی پس از 21 سال.

بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا: العین در پی کامبک

به گزارش وب سایت ورزشی، باشگاه العین با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا و طی جلساتی مشترک که با هدف بررسی تمامی جزئیات فینال برگزار شد، تمهیدات لازم برای میزبانی این مسابقه حساس در ورزشگاه هزاع بن زاید را فراهم کرده‌است.

العین در مسابقه رفت در ژاپن با نتیجه 1-2 شکست خورد. حالا آنها به دنبال برد با اختلاف حداقل دو گل برای تکرار عنوان قهرمانی خود در قاره کهن هستند. این تیم اماراتی قبل از این برای اولین بار در تاریخ خود و فوتبال امارات در سال 2003 با پیروزی مقابل پلس ترو تایلند به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسیده‌بود.

نکاتی که العینی‌ها باید رعایت کنند

نکاتی که العینی‌ها باید رعایت کنند

مجید العویس، بازیکن سابق فوتبال امارات، در آستانه این بازی بر اهمیت استفاده از کندی ظاهری تیم ژاپنی، صبر در حمله، تفکر هوشمندانه در مواجهه شرایط مسابقه برای رسیدن به نتیجه مطلوب و اهمیت حضور و تشویق هواداران تاکید کرد.

او بیان کرد: آنچه لازم است اینست که از هر فرصتی برای بازکردن دروازه ژاپن نهایت بهره را ببریم. العین دارای عناصر تاثیرگذاری است که می‌تواند از آنها برای پیروزی استفاده کند.

الحای جمعه، کارشناس فوتبال امارات نیز توضیح داد که بازی برگشت العین و یوکوهاما با شرایطی متفاوتی نسبت به بازی رفت روبه روست. این شرایط از سوت شروع بازی شروع می‌شود. او اعتقاد دارد در این مسابقه تمام شرایط به نفع العین خواهد‌بود. همه‌چیز بستگی به این دارد که بتواند از آن استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *