لیگ ملت‌های والیبال: ژاپن کوبا را شکست داد

تیم ملی والیبال ژاپن در یک بازی تماشایی و بسیار زیبا موفق شد کوبا را شکست دهد. بدین ترتیب ژاپن کوبا را شکست داد.

ژاپن کوبا را شکست داد

به گزارش “ورزشی“، با این که تیم ملی ژاپن در هفته اول لیگ ملت‌ها بازیکنان اصلی خود را به برزیل آورده اما د‌و فوق ستاره کلیدی این تیم یعنی ران تاکاهاشی و یوکی ایشیکاوا در این کشور باقی ماندند. این دو بازیکن هفته‌های آینده به تیم خود ملحق خواهند شد.

اما علیرغم غیبت این دو فوق‌ستاره ژاپن در دو بازی اول خود در لیگ ملت‌ها حریفان خود را از سد اره برداشت. در مرحله بعد ژاپنی‌ها به کوبا رسیدند. رقیبی که در این دوره از رقابت‌ها مثل دوران گذشته خود مثل یک ابرقدرت والیبال ظاره شده‌است. کوبا دو مسابقه اول خود برابر برزیل و آلمان را با برد به اتمام رساند.

نتیجه‌ی مسابقه تیم‌های ژاپن و کوبا

نتیجه‌ی مسابقه تیم‌های ژاپن و کوبا

در حقیقت این دو تیم امشب در اوج آمادگی خود برابر یکدیگر قرار گرفته‌بودند. اما در نهایت این جدال سنگین و پنج دسته به سود ژاپنی‌ها خاتمه پیداکرد. شاگردان فلیپ بلین ست‌های دوم، سوم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۲ بر ۲۰ به برتری رسیدند. کوبایی‌ها نیز ست اول و چهارم را ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ برد.

میگل آنخل لوپز ستاره‌ی بی‌بدیل مسابقه بود. او ٢۴ امتیاز برای کوبا کسب کرد. اما تلاشش برای پیروزی کافی نبود. در سوی مقابل هم شوما تومیتا ١٣ امتیاز برای ژاپن کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *