توییت عجیب درباره‌ی کریم بنزما در عربستان

حساب رسمی لیگ حرفه‌ای عربستان توییت عجیب درباره‌ی کریم بنزما منتشر کرد. انتشار این توییت عجیب باعث ایجاد ابهاماتی در خصوص آینده بنزما شد.

 توییت عجیب درباره‌ی کریم بنزما و ابهامات پیرامون آینده او

به گزارش وب سایت ورزشی، اکانت رسمی لیگ روشن (لیگ حرفه‌ای عربستان) در توییتر تصویری از کریم بنزما را به همراه دو اموجی در حساب خود منتشر کرد. توییتی که موجب شد هواداران فوتبال منتظر خبری باشند. خبری که در روزهای آینده حاوی اطلاعات جدیدی درباره جابجایی او خواهد بود.

نظرات هواداران عربستانی درباره این توییت متفاوت بود؛ برخی معتقدند احتمال دارد کریم بنزما از عربستان برود. برخی دیگر انتظار دارند که او به یکی از باشگاه‌های بزرگ لیگ عربستان بپیوندد.

نکته قابل توجه اینکه مهاجم فرانسوی در اولین فصل حضورش در عربستان با الاتحاد جده مطابق انتظارات باشگاه و هواداران عمل نکرد. در انتهای فصل نیز او نتوانست به هیچ عنوانی با این باشگاه دست پیدا کند.

برنده توپ طلای سال 2022 موفق نشد خود را در لیگ حرفه‌ای عربستان نشان دهد. او در 29 مسابقه در تمامی رقابت‌ها در ترکیب الاتحاد به میدان رفت. او طی این چند بازی 13 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد.

شاید تیم دیگری در عربستان؟

شاید تیم دیگری در عربستان؟

اما رسانه‌های اسپانیایی در روزهای گذشته ادها کرده‌اند که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی تمایلی به ترک عربستان توسط کریم بنزما حداقل در 3 سال اول قرارداد او ندارد. فقط در صورت پیشنهادهای بزرگ از باشگاه‌های اروپایی، مجوز خروج او را از لیگ عربستان خواهند داد.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند این احتمال وجود دارد که صندوق سرمایه‌گذاری برای انتقال بازیکن فرانسوی به یک تیم بزرگ دیگر در لیگ عربستان تلاش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *