پوچتینو سکوت خود را شکست؛ واکنش سرمربی سابق چلسی به اخراجش

مائوریتسیو پوچتینو سکوت خود را شکست. او پس از چند هفته اخراج از چلسی، به پایان همکاری خود با این تیم واکنش نشان داد.

خلاصه خبر

پوچتینو برای اولین بار پس از ترک چلسی صحبت کرد.

آبی ها انزو مارسکا را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند.

سرمربی آرژانتینی قرار است برای کمک به فوتبال به استمفوردبریج بازگردد.

پوچتینو سکوت خود را شکست

به گزارش ورزشی، مائوریسیو پوچتینو برای اولین بار پس از ترک چلسی در آستانه بازگشت به استمفوردبریج در روز یکشنبه صحبت کرد.

این مربی آرژانتینی در پایان فصل 2023/24 با توافق دوجانبه باشگاه را ترک کرد. او راه را برای سرمربی جدید انزو مارسکا  باز کرد. مارسکا روز دوشنبه رسما به عنوان جانشین پوچ معرفی شد.

زمان حضور پوچتینو در استمفورد بریج هنوز به پایان نرسیده‌است. زیرا او یکشنبه برای مدیریت تیم ستاره‌های جهان بازخواهد گشت. پوچتینو علیرغم جدایی اش از چلسی، بر تعهد خود به این بازی خیریه ثابت قدم مانده‌است. او تیمی را هدایت می‌کند که ستاره هایی مانند ادن هازارد و یوسین بولت را در خود جای داده‌است.

آرزوی موفقیت برای چلسی در شبکه‌های اجتماعی

آرزوی موفقیت برای چلسی در شبکه‌های اجتماعی

پوچتینو برای اولین بار پس از جدایی از باشگاه در شبکه‌های اجتماعی از خروج غافلگیرکننده خود صحبت کرد و گفت: “من از سطحی که تیم به آن رسیده و روشی که بازیکنان و کادر فنی برای افزایش استانداردهای خود بسیار تلاش کرده‌اند بسیار خوشحالم. آنها سزاوار اعتبار بزرگی هستند. امیدوارم شما هم در نحوه عملکرد آنها در زمین این احساس را داشته باشید.

می دانیم که فراز و نشیب هایی وجود داشته است. اما همیشه به این تیم اعتقاد داشتیم. مطمئن بودیم که به سطح پایداری می‌رسم.

“من معتقدم که تجربیات این فصل و پیشرفت بزرگی که شاهد بودیم، امیدوارم بازیکنان را برای آینده قوی‌تر کند. کار کردن با همه آنها مایه خوشحالی بوده‌است. ما از پیوندهای محکمی که در سال گذشته با هم ایجاد کردیم قدردانی می کنیم.

“من برای همه شما بهترین‌ها را برای فصل آینده و بعد از آن آرزو کنم. خیلی خوب است که ما این شانس را داریم که به این زودی با Soccer Aid این آخر هفته به استمفوردبریج بازگردیم. امیدوارم بتوانیم تعدادی از شما را نیز در آنجا ببینیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *