پاداش صدهزار دلاری برای خاتون بم

ای اف سی از پاداش قابل توجه برای تیم‌های حاضر در اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا خبر داد. پاداش صدهزار دلاری برای خاتون بم تایید شده‌است.

پاداش صدهزار دلاری برای خاتون بم

به گزارش وب سایت “ورزشی“، تیم خاتون بم با پیروزی مقابل ملوان بندرانزلی موفق شد عنوان قهرمانی لیگ زنان کشور را کسب کند. با این قهرمانی، این تیم خود را آماده حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد. رقابتی که برای اولین بار برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها با حضور 22 تیم شروع می‌شود. البته 8 تیم از همین حالا حضور خود در مرحله گروهی را قطعی کرده‌اند. 14 تیم دیگر نیز برای کسب چهار سهمیه باقیمانده در بازیهای پلی آف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

با این حال ای اف سی سورپرایز جالب توجهی نیز داشته‌است. به اعلام AFC، 12 تیم حاضر در مرحله گروهی پاداش حداقل صدهزار دلاری به تیم‌ها خواهد داد. که البته در ادامه این عدد می‌تواند با موفقیت تیم‌ها افزایش پیدا کند.

اعلام AFC درباره‌ی پاداش تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا که به عنوان نمایشی هیجان‌انگیز از فوتبال باشگاهی زنان در سطح بالا قرار دارد، دارای پاداش جالب توجهی برای تیم‌های حاضر خواهد بود. هر باشگاه شرکت‌کننده در مرحله گروهی حداقل 100000 دلار آمریکا دریافت می‌کند. بسته به میزان موفقیت، پول مازاد نیز دریافت خواهند کرد. در مورد جایگاه‌های نهایی خود، به این معنی که اولین قهرمانان تاریخ مسابقات معتبر می‌توانند تا 1.3 میلیون دلار نیز پاداش دریافت کنند.

بنابراین در صورتی که تیم زنان خاتون بم بتواند از سد دور پلی آف به سلامت عبور کند، پاداش فابل توجهی دریافت خواهد کرد. با نرخ کنونی دلار بیش از پنج میلیارد تومان ارزش خواهد داشت. در صورت وصول می‌تواند تغییرات زیاد و مثبتی به بودجه‌ی باشگاه اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *