رهایی از بارسلونا و پی‌اس‌جی: مسی در آمریکا خوشحال است

با گذر از دوران بارسا و PSG، مسی در آمریکا خوشحال است. توماس رونگن، هم‌بازی سابق یوهان کرویف، درباره‌ی روزگار خوب مسی صحبت می‌کند.

کرویف: مسی در آمریکا خوشحال است

به گزارش “ورزشی“، مسی پس از سال‌های درخشش در بارسلونا و پاریسسن ژرمن در تابستان سال پیش تصمیم گرفت که دوران حضورش در فوتبال اروپا را به اتمام برساند. او راهی باشگاه اینتر میامی در لیگ فوتبال آمریکا شد. او می‌خواست از فشارهای فوتبال اروپا رها شود. و چالش جدید و شرایط متفاوتی را جبران کند.

ولی او خیلی زود با شرایط زندگی در آمریکا خود را وفق داد. او توانست به بازیکنی درخشان و کلیدی برای اینترمیامی بدل شود. مسی در یک سال رکوردهای بسیاری را به نام خودش ثبت کرد. رونگن که پیش از این سابق بازی کنار کرویف در واشنگتن دیپلمات را داشت در این باره نظرات جالبی را مطرح کرد.

کرویف: مسی در آمریکا خوشحال است

رونگن در گفتگو با اینترمیامی اینساید اظهار داشت: «با قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، مسی از بازیکنی درونگرا به بازیکنی برونگرا تبدیل شد. حالا این روند را در اینترمیامی و لیگ آمریکا بروز داده‌است. او اکنون در اینجا هر روز لبخند می‎‌زند. حتی بارها گفته که اینجا را بسیار دوست دارد.

او به این موضوع اشاره کرده است که در اینجا می‌تواند با فرزندانش راحت بیرون برود. این کاری است که در پاریس و بارسلونا نمی‌توانست انجام دهد.  از خلوتش در اینجا خوشحال است. از فوتبالش در زمین هم لذت می‌برد. امیدوارم که در جام جهانی ۲۰۲۶ هم برای آرژانتین بازی کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *