افتتاحیه یورو 2024؛ پیروزی پرگل آلمان در برابر اسکاتلند

آلمان یورو 2024 را با پیروزی چشمگیر مقابل اسکاتلند افتتاح کرد. خلاصه افتتاحیه یورو 2024 که با پیروزی آلمان در برابر اسکاتلند همراه شد را می‌خوانید.

خلاصه خبر

آلمان در اولین بازی یورو 2024 اسکاتلند را 5-1 شکست داد.

میزبان حتی قبل از نیمه دوم با سه گل برتری داشت.

رایان پورتئوس در پایان نیمه اول اخراج شد.

افتتاحیه یورو 2024؛ پیروزی پرگل آلمان در برابر اسکاتلند

به گزارش ورزشی، مسابقات قهرمانی اروپا 2024 جمعه شب با برتری 5 بر 1 اسکاتلند در ورزشگاه فوتبال مونیخ آلمان میزبان آغاز شد.

میزبان اطمینان حاصل کرد که شب افتتاحیه طبق برنامه با ارائه یک عملکرد عالی مطابق با امتیاز لرزه‌ای – بزرگترین حاشیه پیروزی در اولین بازی یک یورو – انجام شد.

پس از اخراج رایان پورتئوس، مدافع اسکاتلند مجبور شد کمی بیش از یک نیمه از فوتبال را با ده بازیکن بازی کند. اما آنها حتی قبل از اخراج او، فاصله زیادی با کیفیت آلمان داشتند.

گل اول مسابقات ده دقیقه پس از شروع بازی به ثمر رسید. فلوریان ویرتس با ضربه ای خیره کننده از لبه محوطه جریمه آلمان را پیش انداخت.

جمال موسیالا دقایقی بعد در پایان یک حرکت فراگیر در حالی که مردان جولیان ناگلزمن کنترل کامل را به دست گرفتند، دومین گل را به ثمر رساند.

نیمه‌ی دوم

نیمه‌ی دوم

در نیمه دوم، آلمان پس از بررسی VAR یک پنالتی دریافت کرد. پورتئوس نیز به دلیل یک چالش بالای مچ پای ایلکای گوندوگان اخراج شد. ضربه توسط کای هاورتز زده شد. توپ به راحتی به گل تبدیل شد تا تیمش را به گل سوم برساند.

نیکلاس فولکروگ از روی نیمکت آمد تا در نیمه دوم آلمان در نیمه دوم گلزنی کند. البته یکی از گل‌های او به دلیل آفساید رد شد.

اسکاتلند در دقیقه 87 زمانی که ضربه سر اسکات مک کنا از آنتونیو رودیگر منحرف شد، یک گل زد. در پایان، امره جان در وقت اضافه گل نهایی بازی را به ثمر رساند.

آلمان روز چهارشنبه در دیدار با مجارستان در اشتوتگارت به بازی های یورو 2024 بازمی‌گردد. در حالی که اسکاتلند در همان روز زمانی که در کلن به مصاف سوئیس خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *