انتقال زوبیمندی به لیورپول منتفی شد

انتقال زوبیمندی به لیورپول منتفی شد. با این مشکل نقل و انتقالاتی، لیورپول در شرایط بدی در ابتدای فصل قرار دارد.

خلاصه خبر

مارتین زوبیمندی با وجود علاقه لیورپول تصمیم گرفت در رئال سوسیداد بماند

برنده یورو 2024 پیش از این مورد علاقه بایرن مونیخ و آرسنال قرار گرفته‌بود.

قرمزها اکنون مجبورند در هفته های آخر پنجره نقل و انتقالات به دنبال یک هافبک جدید باشند.

انتقال زوبیمندی به لیورپول منتفی شد

به گزارش ورزشی، مارتین زوبیمندی، ملی پوش اسپانیایی علاقه لیورپول برای ماندن در رئال سوسیداد در لالیگا را رد کرده‌است.

قرمزها هنوز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خریدی انجام نداده‌اند. اما در هفته‌های اخیر به دنبال یکی از برندگان یورو 2024 شده بودند.

سرمربی آرن اسلات فاش کرد که دائماً در حال ارزیابی بازیکنانی است که می‌توانند ترکیب اصلی لیورپول را بهبود بخشند. اما مرسی‌سایدری‌ها اکنون به نظر می‌رسد که زوبیمندی را از دست داده‌اند. تایمز و فابریتزیو رومانو فابریتزیو رومانو فاش کردند که این بازیکن 25 ساله تصمیم گرفته در سن سباستین بماند.

اتلتیک اضافه می‌کند که این قرارداد بالقوه به دلیل بند آزادسازی 60 میلیون یورویی (51.7 میلیون پوند) این بازیکن 25 ساله که باید به طور کامل پرداخت شود، پیچیده شد. از سوی دیگر، لیورپول فرصت کمی برای مذاکره در مورد مبلغ انتقال کمتر داشت.

سوسیداد قبلاً تلاش برای رضایت زوبیمندی و رد علاقه مندی تیم‌های لیگ برتری برای ماندن در جایگاه آغاز کرده بود. به نظر می‌رسد که این تاکتیک جواب داده‌است. تیم اسپانیایی پیش از این شاهد جدایی رابین لو نورماندی، مدافع میانی کلیدی خود به اتلتیکو مادرید بود.

وضعیت نابسامان لیگ برتری‌ها

وضعیت نابسامان لیگ برتری‌ها

قرمزها با خروج فابینیو، جوردن هندرسون و تیاگو در سال‌های اخیر همچنان می‌خواهند یک هافبک هلدینگ جدید جذب کنند. اما حالا با خبر تصمیم زوبیمندی مجبور به یافتن یک هدف جدید هستند.

اسلات هنوز هم افرادی مانند الکسیس مک آلیستر و کرتیس جونز را دارد. استعدادهایی که می‌توانند در خط هافبک عمیق بازی کنند. اما واتارو اندو در طول پیش فصل چندان رضایت‌بخش عمل نکرده‌است. دومینیک سوبوتسلای، به احتمال زیاد جلوتر بازی خواهد کرد. ترنت الکساندر-آرنولد می‌تواند به پست دفاع راست همیشگی خود بازگردد.

یکی از بازیکنانی که زیر نظر اسلات در آنفیلد بازی نخواهد کرد، فوروارد جوان فابیو کاروالیو است که اوایل روز دوشنبه انتقالش را به برنتفورد قطعی کرد.

زوبیمندی اولین بازی خود را برای سوسیداد در فصل 2018/19 انجام داد. او از آن زمان تاکنون نزدیک به 200 بازی برای سوسیداد انجام داده‌است. هم‌چنین جام حذفی 2020 را کسب کرده‌است.

Pooria
13 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *