رسمی؛ امرسون رویال به آث میلان پیوست

تاتنهام فروش مدافع خود به غول سری آ را تایید کرد. مدافع سابق بارسلونا، امرسون رویال به آث میلان پیوست.

خلاصه خبر

تاتنهام امرسون رویال را به تیم سری آ میلان فروخت.

دفاع راست برزیلی به اسپرز کمک کرد تا در فصل 2021/22 در رده چهارم قرار گیرند.

او فصل گذشته به دلیل مصدومیت بازیکنان دفاعی، در دفاع میانی بازی کرد.

امرسون رویال به آث میلان پیوست

به گزارش ورزشی، تاتنهام تایید کرد امرسون رویال مدافع برزیلی این تیم را ترک و به غول سری آ میلان پیوست.

این بازیکن 25 ساله در سال 2021 از بارسلونا پس از تاثیرگذاری قرضی در رئال بتیس به اسپرز پیوست. او در این مدت 31 بازی در لیگ برتر انجام داد. تیمش زیر نظر آنتونیو کونته چهارم شد. پس از آن، جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.

بحران مصدومیت دفاعی در تیم آنگه پستکوگلو باعث شد که این بازیکن فصل گذشته بارها بازی کند. اما میلان در ماه‌های اخیر به دنبال خرید این بازیکن بوده‌است. در نهایت با انتقالی به ارزش 12.8 میلیون پوند موافقت شد.

امرسون قراردادی 4 ساله با روسونری با گزینه 12 ماه اضافه امضا کرده است. او به آلوارو موراتا و استراهینیا پاولوویچ به عنوان بازیکنان باتجربه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی می پیوندد.

میلان فصل گذشته تحت هدایت استفانو پیولی در سری آ دوم شد. سرمربی جدید پائولو فونسسکا این بار وظیفه شکست دادن رقیب دیرینه اینتر را بر عهده گرفت. او کهنه سربازان اولیویه ژیرو و سیمون کیار را از دست داده‌است. در حالی که چارلز دی کتلره با انتقال دائمی در پایتخت ایتالیا به آتالانتا پیوسته است.

امرسون در فصل گذشته که میکی ون دی ون و کریستین رومرو غایب بودند در پست دفاع میانی مفید بود. حالا جدایی او آخرین گام برای بازسازی زیر نظر آنگه پستکوگلو است. زیرا این مربی یونانی-استرالیایی می‌تواند جای خود را در این تیم مستحکم کند.

ورودی‌های اسپرز در فصل جدید

ورودی‌های اسپرز در فصل جدید

قرارداد قرضی پیر امیل هویبجرگ هافبک به مارسی به جدایی دائمی در سال آینده تبدیل خواهد شد. در حالی که برایان گیل برای فصل به خیرونا فرستاده شده و جو رودون به لیدز یونایتد رفته است.

از نظر بازیکنان ورودی، اسپرز در آخر هفته، دومینیک سولانکه مهاجم بورنموث را به خدمت گرفت. قراردادهای قبلی آرچی گری و لوکاس برگوال تمدید کرد و تیمو ورنر را دوباره به صورت قرضی به خدمت گرفت.

پس از پایان فصل پیش فصل خود با دو باخت مقابل بایرن مونیخ، اولین بازی تاتنهام در لیگ برتر فصل 2024/25 دوشنبه آینده در دیدار لسترسیتی برگزار می شود.

Pooria
13 آگوست 2024
برچسب ها: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *