دو بازیکن جدید به داماش گیلان پیوستند

دو بازیکن سرشناس جدید در رشت. رضا آذری هافبک سابق استقلال و علیرضا ابراهیمی مدافع اسبق پرسپولیس، دو بازیکن جدید به داماش گیلان پیوستند.

دو بازیکن جدید به داماش گیلان پیوستند

دو بازیکن جدید به داماش گیلان پیوستند

به گزارش وب سایت “ورزشی“، تیم داماش گیلان برای تقویت تیم خود برای حضوری پرقدرت در فصل جدید لیگ آزادگان، رضا آذری هافبک سال‌های نه چندان دور استقلال و همچنین علیرضا ابراهیمی، کاپیتان سابق گل گهر و مدافع سابق پرسپولیس را به تیم خود اضافه کرد.

آذری برای اولین بار سال ۱۳۹۷ تحت نظر وینفرد شفر در چند بازی برای استقلال بازی کرد. با حضور استراماچونی اما او در ترکیب اصلی جای چندانی نیافت. در زمان حضور فرهاد مجیدی و محمود فکری نیز به خاطر مصدومیت‌های متوالی حضور اندکی در مسابقات پیدا کرد. یک سالی هم به عنوان بازیکن قرضی در ماشین‌سازی توپ زد.

آذری در چهارسال حضور در استقلال فقط ۲۲ بار در لیگ برتر برای این تیم بازی کرد. و دو گل نیز به ثمر رساند. او سابقه چند دقیقه کاپیتانی در استقلال مقابل نساجی در مسابقه یک چهارم نهایی جام حذفی سال ۱۴۰۱ را نیز دارد. این هافبک ۲۶ ساله پس از جدایی از استقلال به سایپا رفت. او در دو فصل اخیر ۲۲ بار برای نارنجی پوشان در لیگ آزادگان بازی کرد.

مدافع دیگر، این بار از جمع قرمزپوشان

مدافع دیگر، این بار از جمع قرمزپوشان

همچنین علیرضا ابراهیمی، مدافع سابق تیم‌های مس کرمان، گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس به داماش پیوست. حالا این تیم امتیاز حضور یک مدافع وسط با تجربه را نیز برای فصل پیش رو دارد.

علیرضا ابراهیمی بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با قراردادی یکساله راهی این تیم شده‌است. ابراهیمی در پست دفاع وسط برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت. او در فصل پیش رو شاگرد حمید درخشان خواهد بود.

او سابقه عضویت در تیم‌های پرسپولیس، استقلال خوزستان، گل گهر، مس کرمان و نساجی را در دوران حرفه‌ای خود دارد. حالا این فصل در لیگ یک با تیم‌ داماش پا به میدان خواهد گذاشت.

ابراهیمی در لیگ بیست و یکم، یک فصل عضو تیم پرسپولیس بود. او بعد از پس از آن برای نساجی و مس کرمان بازی کرد. او اکنون حالا برای یک تیم پرطرفدار شمالی دیگر بازی خواهد کرد.

Pooria
21 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *