ایلکای گوندوگان به منچسترسیتی بازگشت!

منچسترسیتی برای جذب مجدد ایلکای گوندوگان به توافق رسید. بنابراین تنها یک سال پس از جدایی از منچسترسیتی، حالا ایلکای گوندوگان به منچسترسیتی بازگشت.

خلاصه خبر

بارسلونا تصمیم گرفت به هافبک اجازه خروج رایگان بدهد

دنی اولمو در لالیگا ثبت نام می‌کند.

بر اساس چندین گزارش معتبر، ایلکای گوندوگان موافقت خود را برای پیوستن مجدد به منچسترسیتی از بارسلونا اعلام کرده‌است.

این هافبک پس از پایان قراردادش در سال 2023 سیتی را ترک کرد و به بارسا پیوست. اما اکنون در آستانه بازگشت باورنکردنی به ورزشگاه اتحاد است.

ایلکای گوندوگان به منچسترسیتی بازگشت!

ایلکای گوندوگان به منچسترسیتی بازگشت!

به گزارش ورزشی، اتلتیک اولین بار بود که روز چهارشنبه گزارش داد که گوندوگان یک دیدار مجدد با سیتیزن‌ها را روشن کرده‌است. او قراردادی یک ساله با این گزینه برای 12 ماه دیگر امضا خواهد کرد.

گوندوگان بین سال‌های 2016 تا 2023 یک دوره هفت ساله موفقیت‌آمیز را با سیتی تجربه کرد. او 14 جام را به دست آورد و کاپیتان آن‌ها برای اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

پس از اینکه گوندوغان در آخر هفته به دلیل ناآرامی در باشگاه درخواست انتقال داد ، بارسلونا روز سه شنبه تصمیم گرفت او را با انتقال آزاد بفروشد. به این ترتیب او دو سال آخر قرارداد خود را در کاتالونیا منصرف خواهد کرد.

جدایی گوندوگان به بارسلونا این امکان را می‌دهد تا دنی اولمو را در لالیگا ثبت کند. مشکلات مالی مداوم باشگاه به این معنی است که آنها همچنان در تلاشند تا قوانین سختگیرانه حقوق را رعایت کنند.

فصل جدید برای بارسلونا و منچسترسیتی

بارسلونا فصل 2024/25 را با پیروزی 2-1 مقابل والنسیا آغاز کرد. از آن سو سیتی در استمفورد بریج 2-0 چلسی را شکست داد.

گوندوگان که اوایل این هفته اعلام کرد از فوتبال بین‌المللی خداحافظی می‌کند. او پس از خرید ساوینیو از تروا، به دومین خرید سیتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *