شوک به رئال مادرید: جود بلینگهام مصدوم شده‌است

رئال مادرید اعلام کرد که جود بلینگهام مصدوم شده‌است. در این پست، تاریخ بازگشت احتمالی این بازیکن به ترکیب تیم را بررسی کرده‌ایم.

خلاصه خبر

بلینگهام به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا تا پس از تعطیلات ملی در سپتامبر غایب است.

هافبک انگلیسی در تمرین رئال مادرید دچار ضربه شد.

بازی آخر هفته مقابل رئال وایادولید را از دست خواهم داد.

شوک به رئال مادرید: جود بلینگهام مصدوم شده‌است

به گزارش ورزشی، جود بلینگهام پس از مصدومیت از ناحیه پا در تمرین رئال مادرید، انتظار می‌رود تا پس از تعطیلات ملی در سپتامبر از میادین دور باشد.

هافبک سابق بوروسیا دورتموند یکشنبه گذشته در حالی که لوس بلانکوس دفاع از عنوان قهرمانی خود در لالیگا را آغاز کرده بود ، تساوی 1-1 مقابل مایورکا را آغاز کرد. او انتظار می رفت در دیدار آتی خود با رئال وایادولید در روز یکشنبه حضور داشته باشد.

با این حال، قهرمان اروپا تایید کرده‌است که بلینگهام توسط کادر پزشکی تحت درمان و ارزیابی است.

در بیانیه مادرید آمده است: “پس از آزمایشات انجام‌شده امروز روی جود بلینگهام بازیکن ما توسط خدمات پزشکی رئال مادرید، او از ناحیه عضله پلانتاریس پای راست آسیب دیده ‌است. در انتظار اخبار بعدی هستیم.”

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم در آستانه بازی خانگی با وایادولید، افزود: بلینگهام ضربه ای خورد. او تحت آزمایش و درمان است.

فابریتزیو رومانو گزارش می‌دهد که انتظار نمی‌رود بلینگهام تا اواخر سپتامبر به میدان برود. او از بازی‌های باشگاهی آینده مقابل لاس پالماس و رئال بتیس و بازی‌های لیگ ملت‌های انگیس مقابل جمهوری ایرلند و فنلاند در اوایل همان ماه محروم شود.

بلینگهام پس از رسیدن به فینال یورو 2024 با انگلیس، در هیچ یک از بازی‌های پیش فصل مادرید حضور نداشت. چرا که او پس از بازی‌های بین‌المللی در حال استراحت بود.

وضعیت محرومین و مصدومین رئال مادرید

وضعیت محرومین و مصدومین رئال مادرید

غیبت این بازیکن 21 ساله می‌تواند نقش اصلی را برای کاپیتان کهنه کار لوکا مودریچ باز کند. کسی که در قرعه کشی مایورکا و همچنین در جریان قهرمانی سوپرجام یوفا مقابل آتالانتا به عنوان بازیکن تعویضی ظاهر شد . آنچلوتی همچنین در حال حاضر ادواردو کاماوینگا، ملی پوش فرانسوی را که از ناحیه زانو مصدوم است، تا شش هفته در اختیار ندارد.

دیوید آلابا همچنان در حال بهبودی از پارگی مینیسک و آسیب دیدگی رباط صلیبی قدامی خود است. در حالی که کارت قرمز اواخر هفته گذشته فرلاند مندی به معنای محرومیت او برای بازی با وایادولید است.

شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه مادرید یک مدافع میانی جدید را برای افزایش عمق خود در خط دفاعی هدف قرار می دهد. اما آنچلوتی به طور مداوم اصرار دارد که کار آنها برای تابستان تمام شده‌است.

Pooria
23 آگوست 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *