فوری؛ لوکاکو به ناپولی پیوست

ناپولی پس از دور جدید مذاکرات، پیشنهاد جدیدی برای لوکاکو ارائه کرد. حالا پس از تکمیل مذاکرات، لوکاکو به ناپولی پیوست

خلاصه خبر

چلسی آماده است تا از قیمت درخواستی اولیه کوتاه بیاید.

چوکوومکا همچنین به تیم آنتونیو کونته پیوست.

لوکاکو به ناپولی پیوست

به گزارش ورزشی، ناپولی برای جذب روملو لوکاکو مهاجم چلسی به توافق رسیده‌است.

این بازیکن بلژیکی هدف اصلی آنتونیو کونته برای تقویت خط حمله خود است. چلسی مایل است راه خود را برای همیشه از لوکاکو جدا کند. اگرچه آنها تاکنون روی قیمت درخواستی 37 میلیون پوندی خود ثابت قدم بوده اند.

پیشنهاد قرضی با هدف قرارداد دائمی به ارزش 30 میلیون یورو (25.4 میلیون پوند) قبلا رد شده‌است. اما به گفته جانلوکا دی مارتزیو ، ناپولی با پیشنهاد 30 میلیون یورویی دیگر برای جذب دائمی لوکاکو در این تابستان بازگشته‌است.

گزارش‌های بیشتر تایید می‌کنند که ناپولی ۱۵ میلیون یورو (۱۲.۷ میلیون پوند) اضافی نیز ارائه کرده است. این قرارداد را به قیمت کلی درخواستی چلسی رسانده‌است.

فابریزیو رومانو تایید کرد که دو باشگاه اکنون به توافق شفاهی رسیده‌اند تا لوکاکو را در روزهای آینده به ناپولی ببرند.

کارنی چوکوومکا، انتقالی دیگر از لندن به ناپل

کارنی چوکوومکا، انتقالی دیگر از لندن به ناپل

به گزارش بی‌بی‌سی اسپورت ، لوکاکو تنها بازیکن چلسی نیست که با ناپولی مذاکره می‌کند. زیرا آبی‌ها همچنین به دنبال حذف کارنی چوکوومکا، هافبک خود هستند.

انزو مارسکا، سرمربی آبی ها قبلا به چوکوومکا هشدار داد که شاید در این فصل دقایق قابل توجهی در استمفورد بریج نبیند. تعداد معدودی از تیم های لیگ برتری ابراز علاقه کرده اند اما چلسی ممکن است ترجیح دهد او را به عنوان بخشی از تلاش های مداوم خود برای کاهش قیمت ویکتور اوسیمن به ناپولی بفرستد.

صرف نظر از هر گونه پولی که از طریق فروش لوکاکو و چوکوومکا جمع آوری شده‌است. اولویت فعلی چلسی تلاش برای جذب اوسیمن با یک قرارداد قرضی اولیه است.

اوسیمن، همانطور که مطرح است، تمایلی به انجام هرگونه معامله وامی ندارد، مگر اینکه شامل تعهدی برای دائمی کردن این انتقال باشد، در حالی که مطالبات بالای حقوق او نیز می تواند مشکل ساز شود.

Pooria
24 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *