شوک به بارسلونا: کریستنسن مصدوم شد

شوک به بارسا وارد شد. کریستنسن مصدوم شد. مدافع دانمارکی بارسلونا، پس از مصدومیت حالا دو ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

خلاصه خبر

 دوری دو ماهه ستاره دانمارکی. آندریاس کریستنسن، مدافع میانی دانمارکی بارسلونا، به دلیل مصدومیت شدید، حدود دو ماه از میادین دور است.

 شوک به بارسلونا: کریستنسن مصدوم شد

به گزارش “ورزشی”، یک خبر بسیار بد دیگر برای باشگاه بارسلونا. آندریاس کریستنسن که نتوانست در آخرین جلسه تمرینی بارسا قبل از دیدار برابر اتلتیک حضور پیدا کند. به گزارش وب سایت ورزشی، حدود دو ماه از میادین دور خواهد بود. مدافع میانی دانمارکی تا پایان ماه اکتبر به میادین فوتبال نمی‌تواند بازگردد. همین امر باعث بسته‌شدن پرونده جدایی او در تابستان خواهد شد.

هانسی فلیک امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که کریستنسن فردا نمی‌تواند به ما کمک کند. چند ساعت بعد، گزارش‌ها حاکی از مصدومیت شدید کریستنسن بود. او از همان ناحیه‌ای مصدوم شده که در مقاطع پایانی فصل دجار آسیب‌دیدگی شده‌بود.

اوضاع بد مدافعین بارسلونا

اوضاع بد مدافعین بارسلونا

به این ترتیب، فلیک یک بازیکن موثر دیگر را برای خط دفاع خود از دست داده‌است. او آرائوخو را نیز برای سه ماه دیگر در اختیار نخواهد داشت.

مصدومیت کریستنسن در زمانی رخ داده است که باشگاه به خروج این بازیکن فکر می‌کرد. با این شرایط ولی حالا این قضیه منتفی خواهد شد. بارسا در حال حاضر پائو کوبارسی، اینیگو مارتینز، اریک گارسیا و کلمنت لنگله را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *