خلاصه بازی استون ویلا و آرسنال؛ پیروزی ۲ بر صفر آرسنال

توپچی‌ها انتقام باخت‌های فصل پیش را گرفتند. در این پست از ورزشی خلاصه بازی استون ویلا و آرسنال در هفته‌ی دوم لیگ برتر را می‌خوانید.

خلاصه خبر

آرسنال روز شنبه در خارج از خانه با نتیجه 2-0 استون ویلا را شکست داد.
اولی واتکینز با سیو دیوید رایا شانس شگفت انگیزی را از دست داد.
لئاندرو تروسارد با اولین لمس خود از روی نیمکت گلزنی کرد.

خلاصه بازی استون ویلا و آرسنال

آرسنال روز شنبه با گل های لئاندرو تروسارد و توماس پارتی به پیروزی 2-0 مقابل استون ویلا دست یافت.
توپچی‌ها به ندرت راحت بودند و تماشا می‌کردند که اولی واتکینز دو موقعیت باشکوه را از دست می‌دهد. اولی را بیرون زد. دیوید رایا دومی را مهار کرد. تروسارد تعویضی با اولین ضربه‌اش اما برای آرسنال گلزنی کرد.
پارتی در اواخر وقت موفق شد امیلیانو مارتینز را مغلوب کند. ۳ امتیاز در نهایت نصیب آرسنال شد.

مهم‌ترین اتفاقات بازی

مهم‌ترین اتفاقات بازی

تعداد انگشت شماری از مجروحان تهدیدی برای برهم زدن سرعتی جذاب برای مراحل ابتدایی بودند. بوکایو ساکا اولین فرصت واقعی بازی را در 15 دقیقه به دست آورد.
واتکینز باید ده دقیقه بعد ویا را جلو می انداخت. لئون بیلی گابریل را روی توپ گرفت و در نهایت مالکیت توپ به پای مهاجم ویلا رسید. زمانی که گلزنی آسانتر به نظر می رسید از فاصله نزدیک با فاصله زیاد به زمین رفت.
توماس پارتی در فاصله نیم ساعته از فاصله دور شد، قبل از اینکه کات بک خطرناک کای هاورتز توسط بیلی عقب نشینی به خوبی مسدود شود. در انتهای دیگر، مورگان راجرز یک سانتر کوتاه را دید که به خوبی توسط دیوید رایای هوشیار مهار شد.
شانس واتکینز بدون شک بهترین فرصت نیمه اول بود که در آن گل های واضح و واضح بسیار عالی بود. آرسنال نزدیک به 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. اما این ویلا بود که نیمه را با برتری به پایان رساند.
9 دقیقه بعد از نیمه دوم، ویلا برای گلزنی باز هم تلاش کرد. ضربه آمادو اونانا به سمت تیر دروازه منحرف شد. اما دروازه بان توپچی ها به نحوی روی پاهایش ایستاد و توپی عالی را از واتکینز گرفت.
تروسارد تعویضی با اولین لمس توپ، آرسنال را در دقیقه 67 پیش انداخت. این بازیکن بلژیکی در حالی که کات بک ساکا در مسیر او قرار گرفت کمی فضا در محوطه پیدا کرد. این بار دیگر اشتباهی از او سر ندز.
ده دقیقه بعد، آرسنال برتری خود را دو برابر کرد. ضربه پارتی از محدوده به نظر مارتینز خطاکار بود که نتوانست با چیزی که شبیه یک تلاش معمولی به نظر می‌رسید، برخورد کند و آن را به تور دروازه زد.

Pooria
25 آگوست 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *