آمار عالی رامین رضاییان در لیگ برتر ایران

آمار عالی رامین رضاییان در لیگ برتر ایران فراتر از حد انتظار است.رامین رضاییان با 18 ارسال صحیح رکورد جالبی به نام خودش ثبت کرد.

آمار عالی رامین رضاییان در لیگ برتر ایران

به گزارش “ورزشی“، رامین رضاییان در بازی با ملوان یک رکورد خاص و جالب به جای گذاشت و 18 ارسال صحیح روی دروازه ملوان انجام داد. رضاییان علاوه بر وظایف تدافعی در خط حمله و بازی‌سازی بسیار موثر عمل می‌کند. یکی از این تاثیرات او، سانترهای خطرناک است.

رامین با سبک‌ ارسال‌های تند و تیزی که دارد روی دروازه رقبا موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند. اما مهاجمان استقلال به خوبی از این موقعیت‌ها استفاده نکردند. در حالتی که بازیکنان استقلال ضربات سر بهتری به سمت دروازه فرعباسی شلیک می‌کردند. پاس‌های خوب رامین رضاییان می‌توانست با قدرشناسی هم‌تیمی‌هایش به پاس گل تبدیل شود.

رضاییان در این مسابقه با ارسال کردن ضربات کرنر، ضربات آزاد و همچنین حرکات سریعی که از سمت راست انجام داد یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین هجومی تاثیرگذار استقلال بود، او دو ضربه پنالتی را هم وارد دروازه کرد.

آمار عالی مدافع راست جدید استقلال

آمار عالی مدافع راست جدید استقلال

مدافع راست استقلال در این فصل از آمادگی بالایی برخوردار است. او رکوردهای خوبی از خود به جای می‌گذارد. او گلزن‌ترین مدافع راست تاریخ لیگ برتر، بهترین گلزن حال حاضر استقلال است. به علاوه موثر ترین بازیکن آبی‌ها در موقعیت‌سازی است. ظاهرا درخشش او ادامه‌دار است.

استقلال پنجشنبه به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت و رضاییان در این مسابقه یکی از بازیکنان کلیدی آبی‌ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *