وضعیت مرادمند در استقلال مشخص شد

وضعیت مرادمند در استقلال مشخص شد. مدافع باتجربه استقلال در بازی تدارکاتی امروز این تیم راهی میدان شد. این‌گونه تداوم حضورش در جمع آبی‌پوشان توسط جواد نکونام مشخص شود.

وضعیت مرادمند در استقلال مشخص شد

به گزارش “ورزشی“، محمد حسین مرادمند با ابهام در رابطه با ادامه حضورش در استقلال مواجه شده‌بود. در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حتی شایعه حضورش در پرسپولیس نیز بسیار بالا گرفته‌بود. اما در نهایت با علاقه قلبی که نسبت به تداوم همکاری با استقلال نشان داد، بار دیگر در فصل بیست و چهارم نیز این تیم‌ را همراهی خواهد کرد.

مرادمند سابقه گلزنی به پرسپولیس در شهرآورد پایتخت را در کارنامه خود دارد. به همین دلیل به این شکل از محبوبیت بالایی بین هواداران آبی‌ها برخوردار باشد، پس از جدایی علی نعمتی بحث حضورش در پرسپولیس خیلی شنیده می‌شود. او حتی با تماس‌هایی از سوی این باشگاه نیز مواجه شد. با این وجود او با رد این پیشنهادات و انتظار برای بازگشت دوباره به استقلال، در پایان هفته دوم و تقابل تیمش با ملوان بندرانزلی به تمرینات این تیم بازگشت. حتی در بازی تدارکاتی امروز آبی‌ها  نیز در ترکیب این تیم قرار گرفت.

آیا مرادمند از استقلال می‌رود؟

با این توصیفات، بحث جدایی او از استقلال به طور کامل منتفی است. این مدافع باتجربه آمار خوبی نیز در ترکیب تیم جواد نکونام در فصل گذشته از خود به جا گذاشته است. او حالا بار دیگر با پیراهن این تیم را برای فصل جدید به تن خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *