رافینیا: ستاره‌ی متحول شده‌ی بارسلونا

فلیک این ستاره را زیر و رو کرد. رافینیا ستاره‌ی متحول شده‌ی بارسلونا است که این روزها نقش کلیدی در روش بازی هانسی فلیک دارد. تصمیم هانسی فلیک برای حفظ رافینیا جواب داده‌است. او در فصل جاری با نقشی متفاوت همه را شگفت‌زده کرده‌است.

ستاره‌ی متحول شده‌ی بارسلونا

به گزارش “ورزشی “، رافینیا یکی از مهم‌ترین بازیکنان در پیروزی بارسلونا مقابل بیلبائو در اولین بازی رسمی خانگی تیم بود. تیم هانسی فلیک با گلزنی روبرت لواندوفسکی که در این فصل سه گله شده و نیز به لطف اولین گل لامین یامال توانست سه امتیاز را کسب کند. با این وجود، بهترین خبر برای بارسا عملکرد دورازانتظار رافینیا بود. او به عنوان یک بازیکن در نقشی جدید توپ می‌زد. او عالی درخشید. یک تاکتیک خاص از سوی فلیک که کلید برد بود.

رافینیا، آس جدید فلیک

سرمربی بارسلونا تصمیم گرفت در دو بازی ابتدایی لالیگا از این برزیلی در میانه‌ی زمین استفاده کند. به این ترتیب او را از دروازه دور کرد. این ایده در هر دو بازی نیز به خوبی پاسخ داده‌شد. علی‌رغم اینکه رافینیا یکی از گزینه‌های خروج بارسا در بازار نقل و انتقالات به نظر می‌رسید، فلیک در نهایت تصمیم گرفت او را در تیم نگه دارد.

مربی آلمانی کمک را “رافا” اساسی می‌داند. در حال حاضر نیز او به درستی آن را انجام می‌دهد. مربی به‌طور واضح مشخص کرده است که رافینیا امسال یکی از کلیدی‌ترین مهره‌هایش است. فلیک پس از بازی مقابل اتلتیک در مونتجویک توضیح داد: «رافینیا می‌تواند در هر پست تهاجمی‌ای بازی کند. او در این فصل بازی را به عنوان یک “10” شروع کرده است. بازیکنی است که تحت فشار خوب عمل می‌کند.»

رافینیا حالا ثابت کرده است که بازیکنی همه کاره و پرتلاش است. ویژگی‌هایی که فلیک توانسته در سیستم مورد علاقه‌اش، 1-3-2-4 از آنها استفاده کند. او بخاطر تمرکز بالا تحت فشار و یکی از بازیکنانی که بدون توپ بیشترین کمک را می‌کند، وارد ایده‌های تاکتیکی فلیک شده است.

رافینیا، کاپیتان پنجم

رافینیا، کاپیتان پنجم

رافینیا در دو فصل اولش در لباس بارسلونا بیش از ده گل و پاس گل در هر فصل به ثبت رسانده‌است. او در مجموع 20 گل زده و 23 پاس گل داده و به نظر می‌رسد در این فصل او همچنان بازیکن مهمی باشد. به علاوه، در هفته‌ی گذشته به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم هم انتخاب شد. باید دید در ادامه‌ی فصل چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *