خبر خوب برای آبی‌ها: بازگشت ابوالفضل جلالی از مصدومیت

امیدوارکننده‌ترین تصویر از بازی دوستانه استقلال منتشر شد. بازگشت ابوالفضل جلالی از مصدومیت خبر خوبی برای آبی‌ها خواهد بود. ابوالفضل جلالی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته‌است. او حتی در دیدار دوستانه روز پیش برای استقلال به میدان رفت.

خبر خوب برای آبی‌ها: بازگشت ابوالفضل جلالی از مصدومیت

به گزارش وب سایت “ورزشی“، یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل پیش، بدون شک ابوالفضل جلالی بود. ستاره‌ای که توانست در نهایت بهترین پاسور تیمش لقب بگیرد. او البته برای این عنوان در میان تمامی بازیکنان لیگ نیز تا هفته آخر با ریکاردو آلوز در رقابت بود.

این بازیکن حتی تا آستانه اعزام به سربازی و حضور در ملوان نیز قرار گرفت. با این وجود، جلالی موفق شد با دریافت کارت معافیت، در استقلال بماند. هرچند آسیب‌دیدگی نسبتاً شدیدی در ابتدای فصل باعث شد تا او نتواند در دو هفته ابتدایی برای تیمش بازی کند. در ترکیب استقلال میلاد زکی پور جای او را پر کرد.

ناراحتی نکونام از رفتار ابوالفضل جلالی

موضوعی که حتی انتقاد جواد نکونام را نیز در پی داشت. او در نشست خبری پس از بازی با ملوان گفت: ابوالفضل جلالی از روز اولی که تمرین را شروع کرد، آسیب‌دیده بود. از او گلایه کردم چون بازیکن حرفه‌ای، باید حرفه‌ای تمرین کند. وقتی بازیکن روز اول مصدوم می‌شود یعنی استراحت مطلق بوده و خورده و خوابیده‌است. رفتار حرفه‌ای بازیکن مهم است.

اما تصویری از بازی دوستانه روز گذشته استقلال، خبر از بازگشت دوباره‌ی این بازیکن را داد. آبی‌ها در یک بازی تدارکاتی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را شکست دارند. ابوالفضل جلالی نیز در این بازی حضور داشت. با این اوصاف او مشکلی برای همراهی تیمش برابر استقلال خوزستان نخواهد داشت.

حالا همه چیز به نظر نکونام بستگی دارد. باید دید که او برای سمت چپ خط دفاعی تیمش، آیا دوباره از زکی پور استفاده می‌کند. یا جلالی دوباره به جایگاه خود باز می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *