آرسنال به سومین انتقال دائمی تابستانی با قرارداد میکل مرینو نزدیک است. با اعلام رسمی میکل مرینو به آرسنال پیوست.

خلاصه خبر

هافبک اسپانیایی پس از توافق با شرایط شخصی، تست پزشکی خود را به پایان رساند.

دیوید رایا و ریکاردو کالافیوری هر دو در طول پنجره نقل و انتقالاتی آمده‌اند.

میکل مرینو پیش از انتقال 33.5 میلیون یورویی خود از رئال سوسیداد اسپانیا، آزمایشات پزشکی خود را با آرسنال کامل کرده است.

میکل مرینو به آرسنال پیوست

به گزارش ورزشی، برنده یورو 2024 یک هدف بلندمدت برای توپچی ها در طول پنجره تابستانی بوده است. اما اخیراً قراردادی با سوسیداد منعقد شد که مایل بود هافبک مرکزی تأثیرگذار را از دست ندهد.

با این حال، در نهایت پیشرفت حاصل شد. این انتقال در حال تکمیل شدن است. فابریزیو رومانو گزارش داد که تست پزشکی کامل شده‌است. دو باشگاه در حال تبادل اسناد مربوطه هستند.

مرینو در طول رقابت‌های پیروزمندانه اسپانیا در یورو 2024، هفت بازی انجام داد. در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آلمان یک برنده وقت اضافه به ثمر رساند. او فصل گذشته در 32 بازی لالیگا به میدان رفت و با 5 گل و سه پاس گل به سوسیه داد ششم شد.

لا رئال موفق شده بود مارتین زوبیمندی را متقاعد کند که علاقه لیورپول به لیگ برتر را رد کند.  اما آنها نتوانستند مرینو را متقاعد کنند که پس از حضور قبلی او در نیوکاسل یونایتد، دوباره به انگلیس نرود.

این خبر به عنوان یک تقویت بزرگ برای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال است. مربی قبلاً اعتراف کرده بود که تیمش می تواند قبل از بسته شدن پنجره، به ویژه در مناطق تهاجمی، تقویت شود.

این مربی اسپانیایی پس از پیروزی شنبه برابر استون ویلا گفت: “ما واقعاً از ترکیب راضی هستیم. درست است که با گابریل ژسوس مصدوم شدیم و او را از دست دادیم. اگر بتوانیم کاری انجام دهیم، انجام خواهیم داد. انجامش بده.”

جزئیات قرارداد مرینو با آرسنال

مرینو تا سال 2028 با تیم شمال لندنی قرارداد امضا خواهد کرد که می تواند این شرایط را تا یک سال دیگر تمدید کند. این بازیکن 28 ساله تابستان امسال به دیوید رایا و ریکاردو کالافیوری به عنوان بازیکنان دائمی به تیم آرتتا ملحق خواهد شد. در حالی که بازیکنان جوان لوکاس نایگارد و تامی ستفورد برای آکادمی جذب شده‌اند.

خط هافبک آرسنال در شنبه شب در جریان پیروزی قاطعانه 2-0 در ویلا پارک، با ضربه زدن توماس پارتی پس از اینکه لئاندرو تروسارد بازیکن تعویضی آنها را به برتری رساند، چشمگیر بود.

Pooria
25 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *