مسی نه، سوارز ستاره‌ی اول اینترمیامی است

اینتر میامی به لطف لوئیس سوارز درخشان به پیروزی رسید. با غیبت لیونل مسی، سوارز ستاره‌ی اول اینترمیامی است.

سوارز ستاره‌ی اول اینترمیامی است

به گزارش ورزشی، اینتر میامی برای راهیابی به پلی آف MLS تنها به یک پیروزی نیاز داشت. اما آنها باید بدون لیونل مسی مقابل اف سی سینسیناتی بازی می‌کردند. در اوایل هفته، جراردو ‘تاتا’ مارتینو، سرمربی ، به مطبوعات گفت که مسی به بازگشت نزدیک شده‌است. احتمالاً تا زمان شروع پلی‌آف MLS این کار را انجام خواهد داد . اینتر میامی قبلاً در موقعیت عالی برای راهیابی به مرحله بعدی به عنوان شماره 1 در کل مسابقات قرار داشت. اما اینتر میامی فقط لئو مسی را در اختیار ندارد. آنها همچنین تاثیرگذارترین مهاجم اروگوئه ای در دوران مدرن فوتبال را نیز دارد. او همچنین با لئو مسی در بارسلونا بازی کرد و با نیمار برزیلی یک مثلث هجومی فضایی را تشکیل داد. سوارز به اینتر میامی آمد و بلافاصله شروع به گلزنی کرد.

لوئیس سوارز رکورد اینتر میامی را شکست

"</p

لوئیس سوارز حدود 25 ثانیه از بازی طول کشید تا تاثیر خود را بگذارد، او سریع ترین گل تاریخ باشگاه را به ثمر رساند. سپس و تنها 5 دقیقه طول کشید تا گل دوم را به ثمر برساند. لوئیس همچنین رکورد بیشترین گل زده برای یک بازیکن اینترمیامی را در فصل اول شکست. ‘لوچو’ به دنیا آمد تا بازیکن بزرگی باشد. هر تقدیری که او به دست آورد همیشه سزاوار آن بوده است. این یک مزیت اولیه بود که اینتر میامی را قبل از بقیه تیم های MLS به سرزمین موعود رساند. آنها به امتیاز 56 رسیدند و حالا می توانند کمی قبل از پلی آف به چند بازیکن استراحت بدهند. پس از مسابقه، سوارز جایزه بهترین بازیکن مسابقه را دریافت کرد.

سوارز همه‌چیز را در MLS تغییر می‌دهد

در بررسی اجمالی، اینتر میامی هنوز 9 بازی MLS باقی مانده تا فصل عادی را به پایان برساند. و سپس شروع به فکر کردن به پلی آف کند. لوئیس سوارز در فرم فوق العاده ای قرار دارد. احتمال زیادی وجود دارد که بخواهد فعال بماند تا بتواند با فرم عالی به بخش مهم بازی برسد. اگرچه لوئیس سوارز 18 گل در رقابت‌های ال‌اسپانی به ثمر رساند. اما تنها یک هت تریک پشت سر رهبر است تا به بهترین گلزنان MLS برسد. هت تریک و فرمی که ما از سوارز می بینیم به این معنی است که او احتمالاً بهترین گلزن را در نظر دارد. که باید برای اینتر میامی برای به دست آوردن بهترین خطا ممکن از سوارز کافی باشد.

Pooria
25 آگوست 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *