معجزه فلیک در بارسلونا: تیمی که متحول شده‌است

بارسلونا با هدایت فلیک و با بازیکنانی 17 و 18 ساله، تغییرات بسیاری کرده‌است. معجزه فلیک در بارسلونا یک تیم متحول شده‌است. تیم فلیک در همین دو بازی ابتدایی لالیگا تفاوت‌های زیادی با بارسلونای ژاوی هرناندز نشان داده‌است.

معجزه فلیک در بارسلونا

به گزارش “ورزشی“، بارسلونا در دومین بازی خود در این فصل مقابل اتلتیک بیلبائو پیروز شد. در دو بازی اخیر شاگردان هانسی فلیک با نمایشی از فوتبال تهاجمی، شش امتیاز از شش امتیاز ممکن را کسب کرده‌اند. با این سبک بازی آن‌ها مدام تهدیدی برای تیم‌های حریف هستند.

لواندوفسکی با سه گل هم‌اکنون بهترین گلزن لیگ است. در دیداری که ستاره لهستانی فرصت داشت گل‌های بیشتری به ثمر برساند، اما دو بار تیر دروازه و یک بار دروازه‌بان اجازه این کار را به او نداد. از سوی دیگر لامین یامال همچنان با اعتماد به نفس خود بارسا را ​​مسحور می‌کند. او با وجود سن کم، نشان داده است که توانایی بالایی در درک فوتبال و ایجاد خطر به محض رسیدن توپ زیر پایش دارد.

تغییرات بارسلونا به نقل از آ اس

تغییرات بارسلونا به نقل از آ اس

نشریه آاس درباره‌ی تغییرات بارسای هانسی فلیک در مقایسه با ژاوی هرناندز به نقش جدید که روبرت لواندوفسکی دارد و درخشش یامال جوان در زمین اشاره کرده است. این بارسا دستورالعمل‌های مختلفی در زمین پیاده می‌کند. از طریق ایده‌های فلیک می‌توانید مدل بازی تیم را ببینید. بارسا با ژاوی بیشتر یک مدل مالکیت توپ تکراری را داشت. بدون قدرت انتقال توپ در کناره‌ها و این قابل قیاس با جابه‌جایی‌هایی که بارسای فلیک در زمین دارد، نیست. بارسای فلیک قدرت انتقال سریع‌تر توپ را دارد. اضافه شدن خط دوم به مهاجمان به محض از دست دادن توپ بسیار جالب توجه است. این بازتابی است از آنچه سرمربی فعلی برای تیمش تعیین می‌کند. یامال حالا سبک بازی متفاوتی دارد. او توانایی تکنیک بالا و تغییر ریتم فوق‌العاده‌ای دارد. یامال مانند یک بازیکن 17 ساله رفتار نمی‌کند. او حالا بازیکنی است که قبلاً تجربه حضور در لالیگا را داشته است. به علاوه یک یورو 2024 عالی را پشت سر گذاشت. لامین دیگر فوتبالیست نوپایی نیست، او یک فوتبالیست بزرگ است که قرار است عصر مهمی را رقم بزند.

Pooria
25 آگوست 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *