برنامه کریم بنزما برای خداحافظی از فوتبال اعلام شد

برنامه کریم بنزما برای خداحافظی از فوتبال توسط خودش اعلام شد. ستاره فرانسوی الاتحاد می‌‌گوید از زندگی در عربستان ‏راضی است. او می‌گوید که بعد از بازنشستگی هم در این کشور زندگی ‏خواهد کرد.

برنامه کریم بنزما برای خداحافظی از فوتبال

به گزارش وب سایت «ورزشی»، کریم بنزما مدتی پیش تا مرز جدایی از الاتحاد ‏پیش رفته‌بود. درگیری شدید او با مارسلو گایاردو؛ سرمربی سابق ‏الاتحاد، بسیار بالا گرفت. تا حدی که به نظر می‌رسید او برای جدایی از این تیم دست به هر کاری خواهد زد. ‏

در آن روزهای پر از ماجرا و تنش برای کریم بنزما گفته می‌شد او از تصمیمش ‏برای حضور در فوتبال عربستان پشیمان شده‌است. گویا او می‌خواهد به اروپا ‏برگردد. ستاره فرانسوی امروز در یک مصاحبه بالاخره به این شایعات پاسخ داد. او گفت آنقدر از جده راضی است که می‌خواهد حتی بعد از بازنشستگی ‏از فوتبال به زندگی در این کشور ادامه دهد. ‏

مصاحبه‌ی بنزما درباره‌ی شهر جده و زندگی در عربستان

مصاحبه‌ی بنزما درباره‌ی شهر جده و زندگی در عربستان

بنزما که با حساب لیگ روشن عربستان در شبکه اجتماعی ایکس ‏(توییتر) مصاحبه می‌کرد گفت: من برای زندگی در جده ساخته شده‌ام. اگر ‏بخواهی پیاده‌روی کنی، بهترین مسیرها در نزدیک توست. ‏بخواهی به ساحل بروی دو قدم آن طرف‌تر است. بخواهی قهوه بخوری یا ‏استراحت کنی همیشه بهترین مکان‌ها را در اختیار داری. به نظرم همه ‏باید جده را ببینند. اگر مدتی در جده زندگی کنید می‌فهمید که منظورم چیست.

بنزما در ادامه این مصاحبه درباره الاتحاد صحبت کرد. او گفت: هدف ‏ما این است که تیم به شرایط بهتری برسد. خیلی زود باید بهبود پیدا کنیم. همین‌الان هم در شرایط بسیارخوبی هستیم.

ستاره الاتحاد در ادامه درباره برنامه‌هایش برای آینده گفت: من در ‏عربستان پروژه‌های بسیاری را شروع کرده‌ام. برنامه‌ها مختلفی دارد. ‏می‌خواهم بعد از بازنشستگی هم در شهر جده بمانم و همینطور که ‏گفتم از زندگی در این‌جا راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *