فوری: بازیکن خارجی استقلال اخراج شد!

جواد نکونام سرمربی آبی‌ها بازیکن جنجالی استقلال را از تمرین با تیم منع کرد. زیلیکیچ بازیکن خارجی استقلال اخراج شد.

بازیکن خارجی استقلال اخراج شد

آلمدین زیلیکیچ، بازیکن اهل بوسنی استقلال، توسط جواد نکونام از تمرینات اخراج شد.

به گزارش وبسایت ورزشی ، یکی از عجیب‌ترین نقل و انتقال‌های تابستانی باشگاه استقلال، جذب آلمدین زیلیکیچ، وینگر بوسنیایی بود. این انتقال با حواشی و ماجراها بسیاری همراه شد.

این وینگر خارجی در اردوی ترکیه به تمرینات استقلال ملحق شده‌بود. حتی در هفته‌های گذشته نیز در تیم استقلال قرار گرفت. ولی بالاخره جواد نکونام تصمیمی که دور از انتظار هم نبود در مورد این بازیکن گرفت‌.

جواد نکونام حالا آلمدین زیلیکیچ را از تمرینات تیم منع کرده است. سرمربی استقلال عذر این بازیکن خواسته است. به گفته‌ی نکونام، او علاقه‌ای به حضور این بازیکن در تیمش ندارد.

مشکل نکونام با زیلیکیچ چه بود؟

نکته جالب اینکه، این بازیکن اهل بوسنی با حاشیه بسیاری به این باشگاه منتقل شد. سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که نقشی در خرید این وینگر برای تیمش نداشته‌است. او گفت که نظر نهایی درباره او را بعد از اردوی ترکیه به باشگاه منتقل می‌کند. و حالا پس از گذشت سه هفته از شروع لیگ، او بازیکن مدنظرش نیست. به همین دلیل بازیکن خارجی استقلال اخراج شد.

به نظر می‌رسد سرمربی استقلال با توجه به فشارهای اخیر به ويژه بعد از شکست در هفته سوم، کمی تغییر رویه‌ داده‌است. او قصد دارد تغییرات اساسی همین ابتدای کار در تیمش پیاده کند. به همین خاطر، اولین اقدام او اخراج آلمدین زیلیکیچ از تیمش بوده است. حالا باید دید باشگاه استقلال چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهد داد. آیا بازیکن دیگری ممکن است جایگزین شود؟ یا استقلال با ترکیب کنونی به لیگ سختی که پیش رو دارد ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *