نقشه‌ی تابستان آینده: رئال مادرید ستاره سیتی را می‌خواهد

بلندپروازی‌های رئال مادرید برای ساخت کهکشانی بزرگ‌تر ادامه دارد. اکنون برای تابستان آینده رئال مادرید ستاره سیتی را می‌خواهد.

خلاصه خبر

رئال مادرید رودری هافبک من سیتی را می‌خواهد.

قرارداد این هافبک در سال 2027 به پایان می‌رسد.

ملی پوش اسپانیایی فقط دو گزینه را برای آینده خود در نظر می‌گیرد.

رئال مادرید ستاره سیتی را می‌خواهد

به گزارش وب سایت ورزشی، رئال مادرید رودری را به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالات تابستانی 2025 معرفی کرده است.

لوس بلانکوس قبل از فصل 2024/25 دو بازیکن به تیم خود اضافه کرد. رئال ابتدا کیلیان امباپه هدف بلندمدت را با انتقالی آزاد از پاریس سن ژرمن به خدمت گرفت. از سوی دیگر، اندریک ستاره برزیلی پس از 18 سالگی انتقال خود را از پالمیراس تکمیل کرد.

مادرید در تابستان امسال با وجود اینکه به شدت با آلفونسو دیویس، بازیکن بایرن مونیخ که در 12 ماه آخر قراردادش در آلیانز آرنا به سر می‌برد، پیوند خورده بود. اما به دلیل خواسته‌های زیاد بایرن مونیخ این انتقال منتفی شد.

به گزارش آ اس، در حالی که مادرید مطمئن است که دیویس را به صورت رایگان در سال 2025 می آورد، چشم و گوشش جای دیگری است. “ماهی بزرگی” که باشگاه به دنبال آنست، خرید رودری از منچسترسیتی است.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، جونی کالافات، پیشاهنگ ارشد و کارلو آنچلوتی، سرمربی باشگاه، همگی در تعقیب رودری هستند. آن‌ها به دنبال جانشینی برای تونی کروس هستند. مادرید می‌داند که رودری و کروس کمی متفاوت‌اند. اما در نهایت می‌دانند که در هیچ کجای فوتبال مثل این هافبک آلمانی پیدا نخواهند کرد. به همین خاطر مجبورند به دنبال بازیکن دیگری بگردند.

وضعیت رودری با منچسترسیتی

وضعیت رودری با منچسترسیتی

رودری تا سال 2027 با سیتی قرارداد دارد. اگرچه با ایجنت او برای تلاش و تمدید این قرارداد تماس گرفته شده است. اما هنوز توافقی حاصل نشده است. این هافبک در ورزشگاه اتحاد خوشحال است. او مطمئناً از تبدیل شدن به یکی از پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر استقبال می‌کند. اما به بازگشت به پایتخت اسپانیا، محل تولدش و قبلا برای اتلتیکو بازی می‌کرد، فکر می‌کند.

طبق این گزارش، رودری تنها دو گزینه پیش رو دارد. یا برای امضای قرارداد بلندمدت جدید با سیتی یا انتقال به مادرید.

سیتی می تواند برای فروش رودری با قیمت مناسب آماده باشد. اگرچه این مبلغ تقریباً 9 رقمی خواهد بود که مادرید نسبت به آن محتاط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *