چرا فلیکس و کانسلو از بارسلونا رفتند؟

بارسلونا دوباره ژائو کانسلو و ژائو فلیکس را به صورت قرضی می‌خواست. اما چرا فلیکس و کانسلو از بارسلونا رفتند؟

خلاصه خبر

هیچ یک از دو باشگاه مادر آمادگی پذیرش قرارداد یک فصل دیگر را نداشتند.

کانسلو به الهلال پیوست. در حالی که فلیکس اکنون به چلسی بازگشته است.

بارسلونا می خواست ژائو کانسلو و ژائو فلیکس را به صورت قرضی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. اما معامله برای هر دو غیرممکن بود.

چرا فلیکس و کانسلو از بارسلونا رفتند؟

به گزارش ورزشی، ژائوها تابستان گذشته با قراردادهای موقت به ترتیب از منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید وارد کاتالونیا شدند. آن‌ها به دنبال مکانی برای بازگرداندن حرفه خود به مسیر اصلی بودند. این دو در عین حال برای بارسلونا که هنوز به دلیل محدودیت‌های مالی در تنگنا بود، مقرون به صرفه بودند.

هیچ یک از این دو موفقیت بزرگی نبود. کانسلو بیشتر بازی کرد. مسلماً به دلیل مصدومیت طولانی مدت آلخاندرو بالده و کمبود یک مدافع راست واقعی در تیم، تأثیر بیشتری داشت. اما با توجه به اینکه بارسا از نظر مالی اوضاع خوبی ندارد. بازیکنان را صرفا برای داشتن سرمایه و دستمزد برای داشتن – در نهایت – تنها یک خرید بزرگ کنار می‌گذارد. باشگاه می‌خواهد دوباره آنها را در معاملات مشابه قرضی ببندند.

اما در نهایت هیچ پیشنهادی برای کانسلو و فلیکس ارائه نشد. اولی به طور کلی اروپا را ترک کرد. کانسلو با الهلال عربستان سعودی قرارداد امضا کرد. دومی اکنون در چلسی است. هر دو بازیکن در نقل و انتقالات دائمی نقل مکان کردند. چیزی نقطه اصلی مسئله برای بارسا بود.

نقش چلسی و منچسترسیتی در قرارداد ژائوها

نقش چلسی و منچسترسیتی در قرارداد ژائوها

به گزارش مارکا، منچسترسیتی، جایی که کانسلو ناگهان در اواخر سال 2022 مورد بی مهری قرار گرفت، تنها در صورتی آماده بود که قرارداد قرضی دیگری را در صورت الزام به خرید در تابستان آینده ارائه دهد. خرید با قیمت ثابت 20 میلیون یورو (16.9 میلیون پوند) تعیین می شد. این برای بارسلونا خیلی زیاد بود.

آنها عقب‌نشینی کردند. در نهایت علاقه به کانسلو کمرنگ شد. الهلال او را انتخاب کرد و مبلغ انتقال بالاتری را به سیتی پرداخت. الهلال به بازیکن نیز بسیار بیشتر پیشنهاد داد.

در مورد فلیکس، هانسی فلیک، سرمربی تیم ظاهرا تمایل داشت، که اعتقاد بر این است که شانس رفتن به دنبال انگولو کانته را به عنوان نمایشی از نفوذ خود رد کرده است. اما باز هم قرض گرفتن امکان پذیر نبود زیرا اتلتیکو فقط به انتقال دائمی علاقه داشت.

بارسلونا باید به فلیکس می‌گفت که نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. و این در نهایت همان چیزی است که راه را برای بازگشت او به چلسی هموار کرد. زیرا در سال 2023 نیز چند ماه را در آنجا گذرانده بود.

Pooria
5 سپتامبر 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *