چرا آنتونی پنالتی منچستریونایتد را زد؟

آنتونی گل دوم منچستریونایتد را در پیروزی 7-0 مقابل بارنزلی به ثمر رساند اما چرا آنتونی پنالتی منچستریونایتد را زد؟ در حالی که راشفورد پنالتی‌زن است.

خلاصه خبر

وینگر برزیلی اولین بازی خود در این فصل را آغاز می‌کرد

مارکوس راشفورد در ابتدا قرار بود ضربه پنالتی را بزند.

اریک تن هاگ دلیل اینکه آنتونی پنالتی منچستر یونایتد را مقابل بارنزلی زد را بیان کرد. مارکوس راشفورد به عنوان ژست یکپارچگی تیم توپ را به او داد.

چرا آنتونی پنالتی منچستریونایتد را زد؟

برونو فرناندز در پیروزی نهایی 7-0 روی نیمکت بود. به همین خاطر انتظار می رفت راشفورد ضربه‌ی پنالتی تیمش را به ثمر رساند. پنالتی بدلیل خطایی دروازه‌بان بارنزلی، گابریل اسلونینا روی آنتونی بدست آمد.

اما در نهایت این وینگر برزیلی بود پس از کمی مکث توپ را روی نقطه‌ی پنالتی قرار داد. آنتونی که اولین استارت فصلش در ترکیب اصلی را تجربه می‌کرد، گلزنی کرد. راشفورد قبلاً تا آن لحظه از بازی گلزنی کرده بود. پس از آن یونایتد پنج گل دیگر نیز به ثمر رساند. راشفورد، آلخاندرو گارناچو و کریستین اریکسن هر کدام دو گل زدند.

آنتونی در فصل 2023/24 تنها سه بار در تمام رقابت ها گلزنی کرده بود. اکنون به این معنی است که هر چهار وینگر یونایتد در ماه اول 2024/25 موفق به گلزنی شده اند.

اما در حالی که جاه طلبی فردی وجود دارد، تن هاگ از نگرش جمعی گروه و تمایل به کمک به یکدیگر، مانند جریمه، تمجید کرد.

تمجید تن هاگ از بازیکنانش

تمجید تن هاگ از بازیکنانش

سرمربی یونایتد پس از سوت پایان به خبرنگاران گفت: “من فکر می کنم آنها بسیار جاه طلب هستند. آنها بسیار تشنه پیروزی هستند. اما آنچه که می بینید این است که آنها به یکدیگر توپ می دهند.”

“آنها همچنین پاس گل می دهند و به یکدیگر فرصت گلزنی می‌دهند. آن‌هم درست زمانی که آنتونی به اعتماد به نفس نیاز دارد. سپس راشی (راشفورد) توپ را به آنتونی می دهد. این فضای خوب تیم است. آن‌ها پشت هم هستند.

جاشوا زیرکزی هنوز راه خود را در این تیم یونایتد پیدا نکرده‌ است. در حالی که پویایی مهاجمان راسموس هوجلوند نیز طی هفته‌های آینده از مصدومیت باز خواهد گشت. بنابراین پویایی مهاجمان تیم قطعاً تغییراتی خواهد کرد.

Pooria
18 سپتامبر 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *