بارسلونا ۲ بازیکن موناکو را می‌خواهد

بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف موناکو خواهد رفت. بارسلونا ۲ بازیکن موناکو را می‌خواهد. بنابراین این دو بازیکن را زیر نظر خواهند گرفت.

خلاصه خبر

بارسلونا می تواند در ژانویه یک مدافع راست و چپ را خریداری کند.

علاقه دیرینه به واندرسون و کایو هندریک ممکن است دوباره ظاهر شود.

دیدار لیگ قهرمانان به نوعی مأموریت رصد این دو بازیکن نیز خواهد بود.

بارسلونا ۲ بازیکن موناکو را می‌خواهد

به گزارش ورزشی، بارسلونا از بازی پنجشنبه شب مقابل موناکو در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان فرصتی برای شناسایی دو مدافع باشگاه لیگ 1 در پنجره نقل و انتقالات ژانویه استفاده می کند .

کاتالان‌ها مارکوس آلونسو را در طول تابستان آزاد کردند. به دلیل هزینه‌ها، بدون آوردن جانشین، ژائو کانسلو، بازیکن قرضی سابق خود را به طور رسمی پیگیری نکردند. در عوض، هانسی فلیک از ۲ بازیکن از لاماسیا را به خدمت تیم اصلی گرفته‌است. جرارد مارتین و هکتور فورت.

اما اسپورت می نویسد که باشگاه بارسلونا همچنان مایل به جذب بازیکنان در دفاع راست و چپ است. آن‌ها می‌خواهند تیم در پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی دوباره تقویت شود. اما در عین حال به فرصت هایی برای شکوفایی استعدادهای داخلی ادامه دهند.

وقتی بارسلونا مقابل موناکو به زمین لوئیس دوم می رود، مدیر ورزشی دکو قرار است شخصاً کایو هنریکه و وندرسون را به عنوان بازیکنانی که نیازهایشان را در کاتالونیا برطرف می کنند، شناسایی کند.

هنریکه، 27 ساله و با قراردادی سه فصل دیگر در موناکو، بازیکن چپ است. واندرسون مدافع راست است. او 23 سال سن دارد و تا سال 2028 قرارداد دارد.

دو مدافعی که خواهان بسیار دارند

دو مدافعی که خواهان بسیار دارند

بارسلونا در گذشته برای هر دو بازیکن حضور داشته است. هنریکه در سال 2022 هدف ماتو آلمانی مدیر سابق ورزشی بود. اما موناکو حاضر به فروش نبود. به طور مشابه، دکو – در نقش قبلی خود به عنوان مشاور خوان لاپورتا – چند ماه قبل به دنبال وندرسون بود. این مدافع گرمیو را در زادگاهش برزیل ترک می کرد. اما پیش از این با پیوستن به موناکو موافقت کرده بود.

همچنین ظاهراً سرنخی وجود دارد مبنی بر اینکه موناکو خود را برای فروش هنریکه و وندرسون آماده می‌کند. زیرا در چند وقت اخیر جانشین‌های احتمالی را به خدمت گرفته است. جردن تز در ماه آگوست از پی اس وی آیندهوون به این تیم پیوست. در حالی که کاسوم اوتارا ده ماه پیش از آمیان به خدمت گرفته شد.

هنریکه و وندرسون یک مدیر برنامه مشترک دارند. اسپورت مدعی است پیشنهادات لیگ برتر برای این زوج در تابستان رد شده‌است. بارسلونا اکنون منتظر پنجره نقل و انتقالات ژانویه است.

Pooria
18 سپتامبر 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *