رسمی: استفانو پیولی سرمربی النصر شد

با اعلام رسمی باشگاه النصر، استفانو پیولی سرمربی النصر شد. استفانو پیولی به عنوان جانشین لوئیس کاسترو، هدایت رونالدو و یارانش را برعهده گرفت.

استفانو پیولی سرمربی النصر شد

به گزارش “ورزشی”، انتخابی که از مدت‌ها پیش نیز صحبت آن مطرح شده بود، رسمی و نهایی شد. استفانو پیولی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال النصر عربستان انتخاب گردید. این باشگاه سعودی به صورت رسمی خبر عقد قرارداد با مربی سابق آ ث میلان را منتشر کرد.

بعد از شکست سنگین در فینال سوپرجام عربستان مقابل الهلال آن هم با نتیجه چهار بر یک، زمزمه‌های برکناری لوئیس کاسترو به گوش می‌رسید. سرمربی پرتغالی النصر همه‌ی جام‌های داخلی را در فصل قبل به الهلال، همشهری و رقیب دیرینه باخته‌بود. در ابتدای فصل نیز یک قهرمانی دیگر را به آبی‌های سعودی هدیه داد.

با این وجود، مدیران النصر به کاسترو فرصت دادند تا لیگ را به عنوان سرمربی تیم شروع کند. اما آنها در هفته اول و برابر تیم نه چندان مطرح الرائد، با تساوی یک بر یک متوقف شدند. مسابقه ای که در خانه برگزار شد و زردپوشان شهر ریاض یک شروع سخت را در لیگ تجربه کردند.

پیروزی چهار بر یک مقابل الفیحاء در هفته بعد، کمی به کاسترو امیدواری بیش‌تری داد. اما دو تساوی مقابل الاهلی و الشرطه، حکم اخراج سرمربی پرتغالی را رسمی کرد. مدیران باشگاه سپس بی‌درنگ به سراغ گزینه‌ای رفتند که از تابستان نامش قبل از این شایعه شده بود. کسی نبود جز استفانو پیولی.

سرمربی اسبق میلان و اینتر توانسته بود با روسونری عنوان قهرمانی سری آ را کسب کند. او حالا با مدیران النصر قرارداد امضا کرده‌است. این باشگاه نیز دقایقی پیش با اعلام در شبکه‌های اجتماعی از انتخاب این سرمربی ایتالیایی به عنوان جانشین کاسترو خبر داد.

دستمزد پیولی چقدر است؟

دستمزد پیولی چقدر است؟

شب پیش، روزنامه الشرق الاوسط به نقل از یک منبع اروپایی مطلع از مذاکرات خبر داده بود که دستمزد پیولی در النصر حدود 9 میلیون یورو در هر فصل (حدود 600 میلیارد تومان) است.  همچنین پاداش‌های اضافی نیز به او اعطا خواهد شد.

این روزنامه در ادامه نوشته بود که این قرارداد دو ساله است. باشگاه گزینه تمدید برای فصل دیگری را نیز خواهد داشت.

النصر باید در رقابت‌های لیگ نخبگان، دوبار به تهران سفر کند. پیولی و رونالدو هم برابر استقلال و هم مقابل پرسپولیس تیمش را قرار خواهد داد. نخستین بازی پیولی نیز با تیم جدیدش، روز جمعه و برابر الاتفاق خواهد بود.

Pooria
18 سپتامبر 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *