آمادگی بدنی کاپیتان‌های پرسپولیس پیش از مسابقه

کاپیتان‌های پرسپولیس رقبای جدید هادی چوپان شده‌اند! آمادگی بدنی کاپیتان‌های پرسپولیس پیش از بازی السد خیره‌کننده‌ است.

آمادگی بدنی کاپیتان‌های پرسپولیس

به گزارش وب سایت ورزشی اردوی تیم فوتبال پرسپولیس با حال و هوای مناسبی در حال برگزاری است. کاپیتان‌های پرسپولیس در آستانه بازی بسیار حساس مقابل السد روحیه‌ی بالایی دارند. این یعنی کل تیم برای این رقابت بسیار حساس آماده است. امید عالیشاه که در همین مدت کوتاهی که از شروع فصل جدید گذشته، دو مقطع مختلف را دچار مصدومیت بوده است. حالا اخیرا به فرم ایده‌آل بازگشته است. بنابراین احتمالا در دیدار با السد بتواند برای تیمش حداقل دقایقی به میدان برود.

امید هر وقت که در زمین حضور داشته به معنای واقعی امید اصلی هواداران پرسپولیس برای پیشرفت تیم و پیروزی بوده است. به همین علت جایگاهی ویژه در ترکیب تیم و هواداران دارد. وحید امیری نیز بازیکن و کاپیتان دیگر تیم است. او نه فقط برای بازیکنان، بلکه برای طرفداران سرخ نیز حکم رهبر و بزرگ تیم را دارد. کنترل او روی حواشی ریز و درشت بزرگترین کمکی بوده که در تمام این سال‌ها به تیم و باشگاه داشته است. او حتی به لحاظ فنی همیشه یکی از بهترین‌های بازیکنان سرخ‌پوشان بوده است.

شرایط تیم در کنار دو بازیکن اصلی

اکنون این دو در تمرین پرسپولیس حسابی در کنار هم روحیه‌ی خوبی دارند. این دو انرژی بالای خود را به دیگر بازیکنان منتقل می‌کنند. وحید امیری تا به اینجای فصل یکی از بازیکنان کلیدی ثابت پرسپولیس بوده است. او توانسته در مجموع لیگ برتر و لیگ نخبگان یک گل و یک پاس گل به نام خود به ثبت برساند. پاس گل او در بازی آسیایی قبلی قرمزها برابر پاختاکور بود که در همان دقیقه اول بازی رقم خورد. اکنون حالا باید دید مقابل السد چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارد. عالیشاه نیز سخت در تلاش است تا در این مسابقه فرصت بازی کسب کند. او شاید اولین گل یا پاس گل خود در فصل جدید بتواند به ثبت برساند.

در عین حال بدن پرداخته این دو ستاره نسبتا مسن پرسپولیس هم در این تصویر جلب نظر می‌کند. بازوهای ستبر و فرم آماده‌ای که زیر فشار تمرینات گاریدو بهبودی‌های خاصی را نسبت به گذشته نشان می‌دهد.

پرسپولیس و السد قطر روز دوشنبه 30 مهر از ساعت 19:30 به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *