واکنش تن‌هاخ به حذف فرگوسن از منچستریونایتد

اریک تن هاگ به تصمیم منچستریونایتد برای پایان دادن به پرداخت های سر الکس فرگوسن پاسخ داد. واکنش تن‌هاخ به حذف فرگوسن از منچستریونایتد در نوع خود جالب توجه است.

خلاصه خبر

منچستریونایتد اوایل این هفته به قرارداد سفیر خود با فرگوسن پایان داد

اسطوره های باشگاه شیاطین سرخ را به دلیل “اقدامات کاهش هزینه ها” مورد انتقاد قرار دادند.

تن هاگ برای کاهش تنش ها حرکت کرد.

واکنش تن‌هاخ به حذف فرگوسن از منچستریونایتد

به گزارش ورزشی، اریک تن هاگ اصرار دارد که انتظار دارد سر الکس فرگوسن علیرغم فسخ قرارداد سفیر، بخشی فعال از زندگی در منچستریونایتد باقی بماند.

فرگوسن از زمان بازنشستگی خود در سال 2013، سالانه 2.16 میلیون پوند دستمزد برای نقش خود به عنوان سفیر باشگاه دریافت می کرد. اما INEOS و مالک جدید کنترل، سر جیم رتکلیف، اخیراً این قرارداد را در تلاش برای کاهش هزینه ها فسخ کردند.

این تصمیم با انتقادهای زیادی به خصوص از سوی برخی از بازیکنان سابق فرگوسن مواجه شده است. اما تن هاگ همچنان انتظار دارد بتواند برای مشاوره به اسکاتلندی افسانه ای مراجعه کند.

تن هاگ در مورد اخراج حدود 250 کارمند غیربازیکن گفت: «البته این بر ما تأثیر می گذارد. البته سر الکس روح منچستریونایتد است. او یونایتد را در جایی که اکنون در آن قرار دارد ساخته است و این روی ما تاثیر می گذارد.

اما از طرف دیگر، ما می‌دانیم و سر الکس می‌داند. این چیزی است که او می‌خواهد. او می‌خواهد منچستریونایتد برنده را ببیند و من مطمئن هستم که او همیشه برای هر توصیه‌ای در دسترس است. قطعاً در کوتاه‌مدت به او نیاز خواهیم داشت. مدتی، همانطور که در دو سال و نیم گذشته انجام دادیم، من اینجا هستم.”

تن هاگ در ادامه اعتراف کرد که یونایتد در نبردی برای تلاش برای مطابقت با استانداردهای تعیین شده توسط فرگوسن در دوران هدایتش است.

تن هاگ تاکید کرد: «در حال حاضر نمی‌توانیم استانداردهایی را که او تعیین کرده است مطابقت دهیم. اما هنوز هم جام‌هایی را به دست آورده‌ایم. به یاد داشته باشید، شش سال قبل، این باشگاه جام قهرمانی کسب نمی کرد. بنابراین ما برمی گردیم. ما در حال بازگشت به آن روزها هستیم. اما واضح است که ما هنوز در شرایط ایده‌آل نیستیم. اما آنچه بسیار مهم است این است که ما به همه فرآیندها به درستی نیاز داریم و می توانیم یک بازی بسازیم. تیمی که بتوانیم بهترین بازیکنان را صف آرایی کنیم.

تن‌هاخ و صحبت‌های همیشگی

تن‌هاخ و صحبت‌های همیشگی

فکر نمی‌کنم به چند سال نیاز داشته باشید. من می‌خواهم در هر بازی پیروز شوم. می‌خواهم هر فصل را با جام‌ها و عنوان‌ها موفقیت‌آمیز کنم.

“من به این فکر می کنم و اینکه چگونه باید در هر بازی پیروز شوم و ما به عنوان یک تیم باید استانداردها را برای پیروزی در هر بازی مطابقت دهیم. اینها انتظاراتی است که سر الکس برای این باشگاه تعیین کرده است.

یک چیز مطمئناً این است که تقریباً هیچ باشگاهی در جهان وجود ندارد که انتظاراتش به اندازه منچستریونایتد باشد. این مربوط به دوران سر الکس است و بقیه ما که بعد از آن می آییم باید با این موضوع کنار بیاییم.

“اما این خوب است، به همین دلیل است که می خواهید اینجا باشید. این یک چالش بزرگ است. اما همچنین بالاترین استانداردها را در هر فرآیندی می طلبد. بدیهی است که ما در هر فرآیندی آنجا نیستیم. ما تا کنون نتوانسته ایم به چالش بکشیم. عناوین لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا، اما این جاه طلبی است. البته، و انتظارات هم همین است، اما با این حال ما موفق شدیم چند جام را به دست آوریم.”

Pooria
20 اکتبر 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *