پرویز مظلومی رسما سخنگوی باشگاه استقلال شد

مظلومی سخنگوی استقلال ، عضو پرسابقه هیئت مدیره باشگاه آبی پوش ها رسما به عنوان سخنگو معرفی شد.

 پرویز مظلومی رسما سخنگوی باشگاه استقلال شد

به گزارش سایت “ورزشی” پرویز مظلومی رسما سخنگوی این باشگاه شد. در یک نشست اعضای هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفته شد که برای کنترل مصاحبه ها یک شخص از هیئت مدیره به عوان سخنگو انتخاب شود.

با رای گیری هایی که انجام شد پرویز خان مظلومی علاوه بر سابقه هیت مدیره در دوره های مختلف، سوابق درخشانی نیز در سرمربیگری استقلال داشته است. حالا به عنوان سخنگوی هیئت مدیره معرفی و منصوب شد.

بنابراین در این جلسه مقرر شد که از میان اعضای هیئت رئیسه استقلال از این به بعد فقط شخص پرویز مظلومی به سوالات و مصاحبه با خبرنگاران در موضوعات مختلف پیرامون باشگاه شرکت کند.

پرویز مظلومی در هیئت مدیره

محمد مومنی بعد از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه روز یکشنبه 19 دی اعلام کرد که مظلومی سخنگوی استقلال شد. او تابحال این همه خبرنگار را به خودش ندیده بود بیان کرد: مدیرعامل و اعضای هییت رئیسه از سرمربی پرتغالی حمایت خواهند کرد. از این به بعد همه هر چیزی که رخ دهد یا سوالی برای خبرنگاران پیش بیاید را پرویز مظلومی جواب خواهد داد و ایشان رسما سخنگوی باشگاه شد.

همچنین ایشان درباره سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی پنجره نقل و انتقالات تیم استقلال باز می شود، تصریح کرد که انشاله باز می شود.

همچنین عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره مباحث مالی باشگاه نیز سخن گفت و گفت قرار شد دیگر من در این زمینه ها صحبت نکنم.

جلسه رسمی هیات مدیره باشگاه آبی پوشان از ساعت 16 روز یکشنبه شروع شد و یکی از خروجی های این جلسه تعیین هیات مدیره باشگاه استقلال بوده است. در همین ارتباط پرویز مظلومی رسما سخنگوی هیات مدیره استقلال شد. باید ببینیم که مظلومی سخنگوی استقلال در آینده چه صحبت هایی انجام خواهد داد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *