هدیه خاص امیر قطر به اردوغان

جام جهانی 2022 در کشور قطر برگزار شد. در این رقابت ها آرژانتین بعد از سالها موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد و لیونل مسی جام قهرمانی را با خوشحالی فراوان بالای سرش برد. در ادامه سایت ورزشی با هدیه خاص امیر قطر به اردوغان همراه ما باشید.

 

هدیه خاص امیر قطر به اردوغان

به گزارش سایت ورزشی ، امیر قطر توپ جام جهانی را به رئیس جمهوری ترکیه تقدیم کرد. هدیه جالب توجه و جذبی که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کشور ترکیه در خلل سفر رئیس جمهور ترکیه به این کشور تقدیم نموده است. پادشاه کشوری که چند ماه قبل میزبان جام جهانی بود و در این دیدار یک هدیه ویژه به اردوغان تقدیم شد. توپ فینال جام جهانی با امضای کاپیتان تیم قهرمان جهان یعنی لیونل مسی!

هدیه خاص امیر قطر به اردوغان

توپ جام جهانی مخصوصا با امضاء بزرگترین فوتبالیست دنیا با رکوردهای فراوان ارزش مادی زیادی دارد و می تواند جزو هدیه های گران قیمت برای هر شخصی به حساب بیاید. امیر قطر به دنبال حفظ روابط سیاسی و اقتصادی با کشور ترکیه است. هردو به فکر پیشرفت ورزش و فوتبال کشورشان نیز هستند. به همین خاطر امیر قطر می داند که چه نوع هدیه ای را به چه شخصیتی دهد. قطعا اردوغان نیز از ارزش زیاد این توپ برای قطری ها باخبر است. قطعا با اینکه ترکیه در این جام جهانی حضور نداشت اما این توپ می تواند برای رئیس جمهور کشوری با فوتبال غنی و تیم های قدرتمند با ارزش و یادگاری باشد که در موزه این کشور در بخش فوتبال نگه داری شود. رجب طیب اردوغان در این سفر یک دیدار صمیمی با امیر قطر داشت و این هدیه تقدیم این شخصیت سیاسی کشور ترکیه شد. لطفا نظرتان را درباره هدیه امیر قطر به رجب طیب اردوغان در بخش کامنت ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *