بیوگرافی امیرحسین حسین‌زاده، زندگی شخصی، همسر + عکس

امیرحسین حسین‌زاده بازیکن سابق باشگاه استقلال در پست هافبک است. در این پست از ورزشی، بیوگرافی این بازیکن را می‌خوانید.

چکیده بیوگرافی امیرحسین حسین‌زاده

در سن 20 سالگی در سال 1400 به استقلال پیوست. اولین بازی او در استقلالُ با الهلال بود. امیرحسین حسین‌زاده در ترکیب اصلی به میدان رفت و نمایش قابل قبولی داشت.

نام : امیر حسین

نام خانوادگی : حسین‌زاده

محل تولد : تهران ، ایران

تاریخ تولد : 9 آبان 1379

وضعیت تاهل : مجرد

نوع حرفه : فوتبالیست

بیوگرافی کامل امیرحسین حسین‌زاده

بیوگرافی کامل امیرحسین حسین‌زاده

امیر حسین حسین‌زاده در 9 آبان 1379 در تهران به دنیا آمد. او از در سال 1391 زمانی که 12 سال سن داشت فوتبال را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد. با حضور در سایپا در این تیم درخشید. سپس  با جلب نظر فرهاد مجیدی سرمربی وقت استقلال در 20 سالگی به آبی‌ها پیوست.

امیرحسین حسین‌زاده از کودکی علاقه شدیدی به فوتبال داشت. او در نهایت با حمایت خانواده‌اش  فعالیت حرفه ای خود را از سال 1391 در سن 12 سالگی شروع کرد. حسین زاده به عنوان هافبک هجومی بازی می کند. پای تخصصی او، پای راستش است.

شماره پیراهن این بازیکن در تیم استقلال 99 و در تیم ملی کشور ایران با شماره زیر 23 بازی می کند. قد او 178 سانتی متر است.

ازدواج و زندگی شخصی

این بازیکن مجرد است.  تاکنون ازدواج نکرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از وضعیت تاهل این بازیکن در دسترس نیست.

شروع فوتبال از 12 سالگی

حسین‌زاده از 12 سالگی ورزش فوتبال را به صورت جدی آغاز کرد. سپس وارد تیم مقاومت تهران تحت مالکیت بسیج شد. در آن زمان، این تیم در دسته‌‌ ۲ بازی می‌کرد.

او با عملکرد خوب در این مقاطع به تیم ملی نوجوانان دعوت شد.

ماجرای انتقال امیرحسین حسین‌زاده به استقلال

ماجرای انتقال امیرحسین حسین‌زاده به استقلال

امیرحسین حسین‌زاده یکی از محصولات باشگاه سایپا است. او سه فصل موفق همراه این تیم در لیگ برتر داشت. وی بعد از سقوط سایپا تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. در نهایت در نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه استقلال پیوست.

این بازیکن سرعت پا به توپ و تکنیک بالایی دارد ، در لیگ هجدهم که علی دایی و ابرهیم  صادقی مربی سایپا را به عهده داشتند ، مجموعه 4 کل به ثمر رساند. یک فصل بعد سه گل در 21 بازی برای نارنجی پوشان تهران زد ، اما مصدومیت به او اجازه نداد این آمار را بهبود ببخشد. حسین‌زاده با گل ، پاس گل و گرفتن پنالتی یکی از تاثیر گذار‌ترین افراد تیمش بود.

بازیکنان هم پست امیرحسین حسین‌زاده

از بازیکنان مطرح و معروف ایرانی فعال در لیگ ایران که در لیگ برتر خلیج فارس در پست هافبک بازی می کنند می توان به فرشید اسماعیلی ، مهدی ترابی ، حمید مطهری ، سبحان خاقانی و …. اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *