بیوگرافی رضا دهقانی، زندگی شخصی، همسر + عکس

بیوگرافی رضا دهقانی، بازیکن سپاهان اصفهان و سابق پرسپولیس و تراکتور به همراه حقایقی از او را در این پست از ورزشی بخوانید.

بیوگرافی رضا دهقانی

رضا دهقانی متولد ۱۷ دی ۱۳۷۶ در اصفهان، بازیکن حرفه‌ای فوتبال است. او فوتبال را از تیم‌های پایه‌ی سپاهان شروع کرد. سپس در ۲۲ سالگی به نساجی ملحق شد.‌ او در پست هافبک بازی می‌کند. قد رضا دهقانی 182 سانتی‌متر است. او هم‌چنین شماره پیراهن ۱۵ تراکتور را بر تن میکند.

آغاز حرفه‌ای فوتبال

فوتبال حرفه‌ای خود را سال ۱۳۹۱ از ۱۵ سالگی با آکادمی سپاهان اصفهان آغاز کرد. سال ۱۳۹۶ در ۲۰ سالگی به تیم اصلی راه پیدا کرد. تا سال ۱۴۰۰ نیز در این تیم بازی کرد.

انتقال‌ قرضی به نساجی

انتقال‌ قرضی به نساجی

دهقانی سال ۱۳۹۸ در ۲۲ سالگی توسط سران سپاهان جهت کسب تجربه بیشتر به مدت ۱ سال به تیم نساجی مازندران قرض داده شد.

پس از عملکرد خوبش، به سپاهان بازگشت. اما پس از یک نیم فصل دیگر، باز هم به مدت ۶ ماه به تیم نساجی رفت.

از پرسپولیس تا تراکتور

تابستان ۱۴۰۰ در ۲۴ سالگی با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس رفت. اما خیلی زود پیش از اتمام زمان نقل و انتقالات قراردادش را با این تیم فسخ کرد. پس از فسخ با پرسپولیس، به تراکتور پیوست.

بازی‌های ملی

بازی‌های ملی

دهقانی اولین بار سال ۱۳۹۳ در ۱۹ سالگی به تیم ملی زیر ۲۰ ساله های ایران دعوت شد. هرچند، تاکنون پیراهن تیم بزرگسالان را به تن نکرده است.

سبک بازی

دهقانی بازیکنی تاکتیک‌پذیر و هوشمند است. تکنیک خوب، دوندگی بالا و مهارت در شوت، از خصوصیات برجسته‌ی او است.

پیشنهاد اروپایی

دهقانی سال ۲۰۱۹ بخاطر درخشش در تیم‌های برتر ایران، موردتوجه تیم‌های پرتغالی قرار گرفت. اما بخاطر قراردادش با سپاهان با مخالفت این باشگاه روبه‌رو شد.

ازدواج

ازدواج

رضا دهقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

علاقه به علی کریمی و امباپه

رضا علاقه زیادی به علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی دارد. همچنین امباپه را به عنوان بازیکن مورد علاقه خود معرفی می‌کند. همچنین باشگاه پاریس سن ژرمن، باشگاه مورد علاقه اوست. به علاوه، محرم نویدکیا و نیمار را به عنوان الگوهای دیگر خود یاد می‌کند.

هدف اصلی در فوتبال

رضا دهقانی: «من در همه رده‌های تیم ملی بوده‌ام. سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌ کشورم را نیز دارم. تنها هدفم، پیراهن تیم ملی بزرگسالان است. همچنین آرزوی بزرگ من این است که در باشگاه‌ های بزرگ بازی کنم تا دیده شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *