ستارگان رئال در مرز محرومیت؛ هشدار به چهار بازیکن رئال

رئال با هشدار زرد به منچستر رفت. چهار نفر از ستارگان رئال در مرز محرومیت هستند. آن‌ها در صورت گرفتن یک کارت دیگر، بازی بعدی را از دست خواهند داد.

ستارگان رئال در مرز محرومیت

به گزارش وب سایت “ورزشی“، رئال مادرید با هشدار زرد راهی منچستر شد. کهکشانی‌ها فردا چهارشنبه در رقابت برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی به میدان خواهند رفت. رئالی‌ها پس از تساوی 3-3 در بازی رفت در برنابئو، فردا باید حریف قدرتمند خود را برای صعود به مرحله بعد شکست دهند.

هشدار زرد رئال مادرید در مورد چهار بازیکن اصلی آنها: دنی کارواخال، جود بلینگام، ادواردو کاماوینگا و وینیسیوس که با از دست دادن بازی بعدی رئال مادرید در این لیگ قهرمانان یک کارت زرد فاصله دارند. حال بازی بعد ممکن است در نیمه‌نهایی یا اولین بازی فصل آینده باشد.

در بازی رفت بلینگام، کاماوینگا و وینیسیوس کارت نگرفتند. به همین دلیل به بازی برگشت خواهند رسید. اورلین شوامنی که شرایط مشابهی داشت در دقیقه دوم زرد گرفت. بدین ترتیب او بازی فردا را از دست داد. دنی کارواخال در برنابئو یک کارت زرد دریافت کرد و دو کارته شد. در صورت دریافت کارت دیگر، او بازی بعدی را از دست خواهد داد.

بازیکنان دو کارته سیتی

بازیکنان دو کارته سیتی

در منچسترسیتی، روبن دیاس و آکانجی دو بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد، بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یا اولین بازی فصل بعد را محروم خواهند‌بود.

لازم به ذکر است که در نیمه نهایی تمام کارت‌های زرد پاک می‌شود. ولی اگر بازیکنان مذکور امشب کارت بگیرند، بازی رفت را قطعا از دست خواهند داد.

Pooria
16 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *