پاسخ یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور اعلام شد

با تصمیم جدایی خمس از تراکتور، این باشگاه به سراغ جذب یحیی گل محمدی سرمربی سابق این تیم و پرسپولیس رفت. علی‌رغم مذاکره تراکتور با یحیی گل‌محمدی برای حضور روی نیمکت این تیم،پاسخ یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور منفی است.

پاسخ یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور

به گزارش وب سایت ورزشی، یحیی گل‌محمدی که پس از پایان نیم فصل و در شرایطی که تیمش فصل پیش را با دستیابی به سه گانه پایان داده بود، از سمت خود کناره‌گیری کرد. او در این فصل نیز با اختلاف یک امتیازی با صدرنشین در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشت. او حالا اکنون با بن بست برای دومین پیشنهاد خود طی همین مدت مواجه شد.

تراکتور پس از شکست سنگین و دور از انتظار مقابل ذوب آهن با پاکو خمس برای جدایی به توافق دست یافته‌است. این باشگاه برای جانشینی این سرمربی اسپانیایی که جایگاه سوم جدول را در اختیار داشت، به دنبال انتقال یحیی گل‌محمدی بود.

بن‌بست در مذاکرات تراکتور و یحیی

یحیی گل‌محمدی البته سابقه کوتاه مدتی روی نیمکت تراکتور در کارنامه دارد. از این رو او با این باشگاه برای قبول سرمربیگری‌اش بار دیگر به مذاکره نشست. اما در نهایت طرفین با توجه به موانع سرراه مذاکره، به توافق نهایی در این رابطه دست نیافتند.

با این شرایط سرمربی سابق پرسپولیس همچنان دور از نیمکت سرمربیگری بعد از جدایی از جمع سرخپوشان کار را دنبال خواهد کرد. باید دید آینده او چه خواهد شد و چه زمانی دوباره به لیگ برتر بازخواهد می‌گردد. یا اینکه حتی تصمیم به حضور در فوتبال خارج از ایران خواهد گرفت.

Pooria
16 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *