علت افت کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی چه کسانی هستند؟

عادل رامی معتقد است در پی اس جی با روح و روان کیلیان امباپه بازی می‌کنند. علت افت کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی همین است. به همین دلیل او از روزهای اوجش فاصله گرفته‌است.

علت افت کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی چه کسانی هستند؟

به گزارش وب سایت “ورزشی“، اوضاع برای کیلیان امباپه از فوریه گذشته تغییر کرد. برای او پس از اینکه اعلام کرد پاریس را در پایان فصل ترک می‌کند، اوضاع بسیار دگرگون شد. رفتار مربی و باشگاه کاملا به امباپه تغییر کرد. امباپه از بازیکنی همیشه در ترکیب ثابت که حتی در بازی‌های کم اهمیت نیز 90 دقیقه بازی می‌کرد. به بازیکنی تبدیل شد که در هشت بازی اخیر فقط یک بازی را کامل در میدان بوده است. او فقط در بازی‌های مهم لیگ قهرمانان 90 دقیقه کامل در زمین بوده‌است. امباپه در بازی رفت برابر بارسا عملکردی بسیار دورازانتظار داشت.

نظر عادل رامی درباره‌ی افت امباپه

نظر عادل رامی درباره‌ی افت امباپه

عادل رامی، ملی پوش سابق فرانسه، در مورد وضعیت بد فعلی امباپه گفت: «قصل بسیار سخت و رنج‌آوری برای امباپه بوده‌است. در باشگاه مربی و رئیس با روح و روان امباپه بازی کرده‌اند. ما عصبانیت او را در بازی مقابل موناکو و سپس مارسی دیدیم. به عنوان بازیکنی که سال‌ها در فوتبال بوده و کنار کیلیان بازی کرده، باید بگویم او برای اینکه در بهترین حالت خودش باشد، نیاز دارد تا اعتماد و حمایت مربی و باشگاه را داشته باشد. این رفتارها موجب طرد کیلیان امباپه شده‌است. این طردشدگی موجب‌شده اهمیتش را از دست بدهد. او حس می‌کند دیگر در باشگاه دوستش ندارند.»

Pooria
16 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *