دعوا بر سر ضربه پنالتی! عصبانیت شدید پوچتینو از بازیکنان چلسی

در جریان مسابقه اورتون چلسی، علیرغم برتر شش گله چلسی، دعوای عجیبی بین بازیکنان بر سر پنالتی رخ داد. این اتفاق عصبانیت شدید پوچتینو از بازیکنان چلسی را موجب شد.

خلاصه

چلسی دوشنبه شب با نتیجه 6-0 اورتون را شکست داد.

کول پالمر چهار گل به ثمر رساند. اما مجبور شد نونی مادوکه و نیکلاس جکسون را برای زدن پنالتی نیمه دوم به کنار هل بدهد!

مائوریسیو پوچتینو از نمایشی که ابری تاریک را در شبی تقریباً عالی برای آبی‌ها ایجاد می‌کند ناراحت است.

عصبانیت شدید پوچتینو از بازیکنان چلسی

به گزارش ورزشی، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، پس از درگیری دیگری که در پیروزی دوشنبه شب مقابل اورتون رخ داد، بسیار عصبانی شد. او اعلام کرد که دیگر نباید چنین اتفاقی رخ بدهد. بازیکنانش بر سر اینکه چه کسی پنالتی می زند، نباید دعوا کنند.

آبی‌ها در استمفورد بریج با نتیجه 6-0 پیروز شدند. کول پالمر با چهار گل خود به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد.

آخرین ضربه او از نقطه پنالتی در اواسط نیمه دوم انجام شد. پالمر توسط عبدالله دوکور در داخل محوطه 18 قدم زمین خورده بود. بازی برای مدت کوتاهی ادامه پیدا کرد. تا اینکه جیمز تارکوفسکی روی نونی مادوکه تکل زد.

با تصور اینکه پنالتی بخاطر خطای روی او بود، مادوکه توپ را گرفت. او به سمت نقطه پنالتی رفت. اما نیکلاس جکسون گفت که باید به جای آن توپ را بگیرد.

پس از اینکه دو نفر در مورد اینکه چه کسی باید پنالتی را بر عهده بگیرند به عقب و جلو رفتند، کاپیتان گلگر به آنها اطلاع داد که ضربه‌ی پنالتی از وظایف پالمر است. پالمر در آن شب یک هت تریک به ثمر رسانده بود. اما پالمر تمام 8 پنالتی خود را برای چلسی به ثمر رسانده‌بود. با این گل رکورد خود را از 9 پنالتی به 9 رساند.

تماشاگران استمفورد بریج با عصبانیت به این جنجال پنالتی واکنش نشان دادند. پوچتینو نیز احساسات تلخ خود را در مورد آن پس از بازی به Sky Sports بروز داد.

واکنش پوچیتینو به اتفاق رخ داده

واکنش پوچیتینو به اتفاق رخ داده

مایه شرمساری است. پس از پایان بازی به بازیکنان میگفتم. ما با همه کادرفنی نیز جلسه‌ای داشتیم. برای من شرم‌آور است. زیرا نمی‌توانیم اینگونه رفتار کنیم. پوچتینو گفت: فقط عذرخواهی کنید.

“من به آنها گفتم که این آخرین باری است که این نوع رفتار را می‌پذیرم. دفعه بعد کسانی که در چنین موقعیتی دخیل هستند همه اخراج میشوند. این شوخی نیست.

“غیرممکن است که پس از اجرای چنین نمایشی چنین رفتاری داشته باشیم. رفتاری که نشان می‌دهد هنوز بچه هستیم. ما تیم بزرگی هستیم که برای چیزهای بزرگ می‌جنگیم. ما باید تغییر کنیم و بیشتر به روش جمعی فکر کنیم.

“این خیلی واضح اس.و من به آنها و از طریق شما، به هواداران و به همه روشن کردم که کول پالمر کسی است که پنالتی می‌زند. اگر پالمر بخواهد آن را به دیگری بدهد، می تواند. اما نه به این شکل.

این یک وضعیت غم انگیز است.. همه ما توافق کرده‌ایم که دیگر تکرار نخواهد شد.»

واکنش پالمر به جنجال‌های پیش‌آمده

پالمر در مصاحبه ای که بعد از پیروزی روز دوشنبه خودش انجام داد، این اختلاف را کم اهمیت جلوه داد و افزود: «دیگر بازیکنان م‌ خواستند آن را بزنند، اما من مسئول پنالتی هستم و می خواستم آن را بزنم.

“شاید بحث کمی بیش از حد بود. اما همه می‌خواهند به تیم کمک کنند. بعد از آن، ما در مورد آن می‌خندیدیم و شوخی می‌کردیم. اما مدیر در این مورد با ما صحبت کرده است.

Pooria
16 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *