تصویر جنجالی رونالدو در اینستاگرام | کریس تصویر را تکذیب کرد!

انتشار چند تصویر تصویر جنجالی رونالدو در اینستاگرام در ساعات اخیر توجهات را به سمت این فوق ستاره پرتغالی جلب کرده‌است.

تصویر جنجالی رونالدو در اینستاگرام

به گزارش وب سایت ورزشی، النصر خود را برای دیدار با الفیحا در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان آماده‌می‌کند. البته این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که کریستیانو رونالدو بعد از اخراج جنجالی در مسابقه با الهلال در سوپرجام عربستان محروم شد. حالا او از حضور در بازی منع شده‌است.

در این شرایط چند تن از فعالان شبکه‌های اجتماعی، تصاویری جالبی را از رونالدو منتشر کردند. در آن تصاویر به نظر می‌رسید این بازیکن با ریش بلند در تمرین حاضر شده است. ظاهری پیش از این هیچوقت با آن دیده نشده‌است. و حتی برای خودش عادی نیست.

با این وجود ساعاتی بعد کریستیانو رونالدو با ایجاد یک کانال اینستاگرام، یک تصویر از خود منتشر کرد. او خواست غیرواقعی بودن تصاویر منتشرشده از خود را اینگونه به اثبات برساند.

رونالدو و باز هم ماجرای ریش

رونالدو و باز هم ماجرای ریش

موضوع ریش کریستیانو رونالدو سال‌ها قبل هم توجهات را به خود جلب کرده بود. در آن زمان برخی فکر می‌کردند رونالدو نمی‌تواند مانند بسیاری از مردان ریش بگذارد. اما فوق ستاره پرتغالی بعدها نشان داد که به ریش گذاشتن علاقه ندارد.

رونالدو پیش از این به دلیل شرط‌بندی با ریکاردو کوارشما، هم‌تیمی‌اش سابقش در تیم ملی پرتغال، در جام جهانی 2018 روسیه، مدل ریش بزی برای خود گذاشته‌بود.

رونالدو در آن زمان در مورد ریش خود گفت: ما در استخر بودیم. آنجا در حال اصلاح صورتم بود. به او گفتم که اگر به اسپانیا گل بزنم، تا پایان جام ریشم را اصلاح نمی‌کنم. البته ریش برای من با خوش شانسی همراه بود. به اسپانیا و مراکش هم گل زدم، بنابراین ریشم را نگه داشتن.

این اولین و تنها بار بود که تصویر کریستیانو رونالدو با ریش ثبت شد. بعد از آن قضیه او دیگر ریش نذاشت. بنابراین این تصاویر نیز ساختگی‌اند.

Pooria
16 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *