علت غیبت روبرتو و کریستنسن در بازی بارسا و پی‌اس‌جی چیست؟

دو تیم بارسلونا و پاریس‌سن‌ژرمن امشب به مصاف هم می‌روند. اما علت غیبت روبرتو و کریستنسن در بازی بارسا و پی‌اس‌جی چیست؟

خلاصه

بارسلونا در بازی برگشت مقابل پاریس‌سن ژرمن آندریاس کریستنسن و سرجی روبرتو را در اختیار ندارد.

هر دو بازیکن سومین کارت زرد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را در بازی رفت دریافت کردند.

بارسا فرنکی دی یونگ و پدری را در اختیار دارد.

علت غیبت روبرتو و کریستنسن در بازی بارسا و پی‌اس‌جی

به گزارش وب سایت ورزشی، هنگامی که ژاوی در حالی که 15 دقیقه به بازی اول مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریس سن ژرمن باقی مانده بود، به آندریاس کریستنسن بازگشت، حفظ اولویت بود.

فرنکی دی یونگ اولین بازی خود را در بیش از یک ماه شروع کرده بود. به همین خاطر او نتوانست این مسافت را طی کند. در همین حال، نتیجه‌ی بازی عدد 2 بر 2 را نشان می‌داد. یک نتیجه خوب خارج از خانه برای تیم بارسلونا.

در عوض، کریستنسن به زمین آمد. تعویضی که در نهایت تعیین‌کننده بود. در شرایطی که رافینیا به‌طور قابل‌توجهی از قهرمان آن شب ستایش می‌شد، کریستنسن برنده مسابقه بود. زیرا تقریباً بلافاصله پس از ورود به زمین، با ضربه‌ی سر گلزنی کرد. گل او باعث شد که بارسلونا 3-2 را به خانه ببرد.

بارسا در بازی برگشت روز سه‌شنبه در زمین خانگی یک گل برتری خواهد داشت.‌ اما ژاوی نمی تواند از کریستنسن برای این بازی استفاده کند. در ادامه علت آن را بررسی می‌کنیم.

چرا آندریاس کریستنسن و سرجی روبرتو برای بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن بازی نمی کنند؟

مدافع سابق چلسی چهارشنبه گذشته دو دقیقه مانده به وقت قبلی کارت زرد دریافت کرد. با این خطا، او وارن زایر امری، بازیکن جوان پاریس سن ژرمن را از ضد حمله بازداشت.

این سومین کارت زرد کریستنسن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود. در نتیجه او یک بازی محروم شد.

او تنها ستاره بارسا نیست که برای بازی برگشت هم محروم شده‌است. سرجی روبرتو، که احتمالاً هفته گذشته غافلگیرکننده بود، در ترکیب 11 نفره ژاوی قرار گرفت. کارت زرد او در نیمه‌ی اول، سومین کارت او نیز بود.

سه کارت زرد باعث محرومیت یک بازی می‌شود.  پس از یک چهارم نهایی نیز آمار کارت زردها پاک می‌شوند. تا بازیکنان به دلیل دریافت کارت زرد، فینال احتمالی تیم‌شان را از دست ندهند. بنابراین، در صورت صعود بارسلونا، این دو بازیکن برای بازی رفت نیمه نهایی در دسترس خواهند‌بود.

چه کسی جایگزین آندریاس کریستنسن و سرجی روبرتو در ترکیب بارسلونا خواهد شد؟

چه کسی جایگزین آندریاس کریستنسن و سرجی روبرتو در ترکیب بارسلونا خواهد شد؟

در حالی که کریستنسن یک هافبک نیست، از زمان حضورش به بارسلونا کمک کرده تا خط هافبک بارسلونا با ثبات باشد. غیبت او با توجه به اینکه بارسلونا قصد دارد برتری یک گل را حفظ کند، ممکن است سخت احساس شود.

خوشبختانه، ژاوی دی یونگ را آماده‌کرده‌است. بنابراین انتظار می رود که او سه شنبه شب دوباره در خط میانی بازی کند.

در مورد روبرتو، پدری در پاریس از روی نیمکت بازگشت و تاثیر آنی داشت. این بازیکن اسپانیایی می‌تواند در یک هافبک با استعداد و تهاجمی سه در کنار دی یونگ و ایلکای گوندوگان استفاده شود. فرمین لوپز گزینه دیگری برای ژاوی است. در صورتی که شاید سرمربی از پدری در موقعیت چپ گسترده استفاده کند که به فرمین اجازه می دهد در داخل زمین حرکت کند. و این تعداد نفرات مرکز بارسا را افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *