امباپه خائن؛ شاید امشب امباپه از عرش به فرش برسد

کریستوف دوگاری معتقد است در صورت بازی بد مجدد از کیلیان امباپه، او به عنوان امباپه خائن شناخته‌می‌شود. لقبی که برای چنین بازیکنی کابوس است.

امباپه خائن: لقبی ناشایست برای اسطوره باشگاه

به گزارش “ورزشی“، نگاه‌ها در پاریس و مادرید به کیلیان امباپه و بازی او مقابل بارسلوناست.

ستاره پی اس جی در بازی رفت خوب بازی نکرد. او در نهایت نتوانست مانع شکست 2-3 تیمش شود. حالا او امشب یک فرصت دیگر برای جبران دارد. او می‌‍تواند ناجی تیمش در ورزشگاه بارسلونا باشد. این می‌تواند آخرین بازی اروپایی او با پیراهن تیم پاریسی باشد. البته قطعا خودش چنین چیزی را آرزو نمی‌کند. حداقل یک قهرمانی اروپا، می‌تواند بدرقه‌ی خوبی برای تیم دوران جوانی‌اش باشد.

کریستوف دوگاری، یکی از منتقدان سرسخت امباپه، در آستانه بازی برگشت بارسا-پی اس جی گفت: «در فوتبال یک بازیکن ممکن است یک شب بد باشد. این بخشی از ورزش است. حتی بهترین بازیکنان هم گاهی روز خوب نداشته‌اند. ولی من هرگز کیلیان امباپه را تا این حد بد ندیده‌بودم. از همه مهمتر در خیلی از بازی‌ها نگرش و تعهد او همیشه عالی بوده‌است. اما مقابل بارسا کاملا متفاوت کار کرد.»

دوگاری ادامه داد: «فکر می‌کنم اگر امباپه مثل بازی رفت باشد، پی‌اس‌جی نمی‌تواند رنگ صعود را ببیند. پس از آن نیز پاریسی‌ها با او خداحافظی خواهند کرد. ناراحتی از رفتن او نیز کمتر خواهد بود. در صورت ضعف امباپه آنها این را مثل خیانت خواهند دید.»

امباپه و برچسب خیانت؟

امباپه و برچسب خیانت؟

حذف پاریس سن ژرمن احتمال بالایی دارد. اگر این اتفاق رخ دهد، روزهای تا پایان فصل برای امباپه بسیار متفاوت خواهد بود. پس از شکست در بازی رفت، موج انتقادات علیه امباپه به سوی امباپه رفت. می‌گویند اگر پی اس جی امشب حذف شود و امباپه نتواند بدرخشد، از او به عنوان یک خائن یاد خواهد شد. چنین لقبی به بهترین بازیکن تاریخ یک باشگاه، یک کابوس خواهد بود.

Pooria
16 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *